در حاشیه بزرگراه با دنده عقب حرکت نکنید

تخلف یک راننده در گرفتن دنده عقب در حاشیه بزرگراه شهیدصیادشیرازی در حوالی رمپ خروجی به سمت خیابان علامه‌امینی باعث تصادف دو خودرو و ایجاد ترافیک در این محور شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌یکشنبه ساعت ۱۸-  خیابان هاتف مسیر حرکت به سمت میدان امام علی(ع) ترافیک قابل توجهی دارد.

بر اساس این گزارش، ورودی شهر از سمت شمال به سمت خیابان کاوه و در ادامه تا میدان  ۲۵ آبان و شهدا ترافیک قابل توجهی مشاهده می‌شود.

در هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگینی وجود دارد، حجم ترافیک در حوالی پل شهید خودسیانی و خروجی آتشگاه قابل توجه است.

میدان انقلاب ترافیک چندانی ندارد، اما درخیابان مطهری حدفاصل شمس آبادی تا پل ابوذر رفت و آمد خودروها زیاد و ترافیک نیمه سنگینی دارد؛ در مسیر شمال پل فردوسی تا میدان انقلاب رفت و آمدی روان برقرار شده، پارک دوبل خودروها در خیابان فردوسی تردد وسایل نقلیه را با کندی مواجه کرده است.

تخلف یک راننده در گرفتن دنده عقب در حاشیه بزرگراه شهیدصیاد شیرازی در حوالی رمپ خروجی به سمت خیابان علامه‌امینی باعث تصادف دو خودرو و ایجاد ترافیک در این محور شد.

سه راه سیمین، بلوارکشاورز، میدان ارتش و خیابان چهارباغ بالا از وجود خودروها اشباع شده است، جریان ترافیک در خیابان شریعتی نیمه سنگین دیده می‌شود.

تعداد زیادی از تردد خودروها در میدان احمدآباد ورودی خیابان سروش درگیر ترافیک شده‌اند، خیابان بزرگمهر حدفاصل نورباران تا پل بزرگمهر نیز ترافیک سرسام‌آوری دارد.

کد خبر 350105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.