اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌ها دچار خطا است

رییس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید در حال حاضر اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌ها دچار خطا است، گفت: اما در بدبینانه‌ترین حالت تا یک ماه آینده مشکل برطرف خواهد شد.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در جلسه شورای ترافیک استان به دنبال برخورد قاطع با خوردوهای سنگین دود زا قبل از شروع فصل سرما در سطح شهر هستیم، اظهار کرد: پلاک این خودروها را دریافت و پلاک تعمیری به آنها می‌دهیم که ملزم به تعمیر و رفع نقص خودرو شوند.

وی با بیان اینکه خودروهای فاقد معاینه فنی نیز در افزایش آلاینده‌ها نقش موثری دارند، افزود: خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند نیز 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه اتوبوس‌های دانشجویان و سرویس مدارس نیز از جمله آلاینده‌های شهر اصفهان که از اعمال جریمه مستثنی نیستند، ادامه داد: این اتوبوس‌ها باید دارای معاینه فنی و فرسوده نباشند تا اجازه تردد در سطح شهر را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اتوبوس‌های شرکت واحد با تدابیر و برنامه‌های پیش بینی شده بهتر از گذشته است، افزود: اتوبوس ‌های دودزا را تغییر کاربری و به مناطق دوردست انتقال دادیم اما همچنان وضعیت به حد مطلوب نرسیده است و جای کار دارد.

سرهنگ رضایی افزود: ورود این خودروها در رینگ مرکزی شهر ممنوع است، در سه ماه گذشته ماشین‌های فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های اعمال قانون می شدند که نواقصی در این مسئله بود.

وی با تاکید در حال حاضر اعمال قانون توسط دوربین‌ها دچار خطا است، گفت: اما در بدبینانه‌ترین حالت تا یک ماه آینده مشکل برطرف خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در سطح شهر توسط پلیس  جریمه خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر تنها آیتم موجود برای جریمه و جلوگیری و ورود این خودروها در سطح شهر پلیس است.

وی تصریح کرد: شهر متعلق به مردم است و باید  در حفظ و حفاظت آن با رفع نقایص خودرو و موتورسیکلت کوشا باشند و دین خود را ادا کنند.

کد خبر 350088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.