هدف «سؤال از رییس جمهور» رفع مشکلات مردم نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح سؤال از رییس جمهور را امضا نکرده، گفت: من طرح هایی که هدف آن رفع مشکلات مردم باشد را امضا می کنم، اما مباحثی که بوی سیاسی و انتقام جویی می دهد و حب و بغضی در آن باشد را نه.

سمیه محمودی در رابطه با طرح سؤال از رییس جمهور به خبرنگار ایمنا گفت: من جزء طراحان سوال از رییس جمهور نیستم، در مقطع قبلی که تنها یک سوال از رییس جمهور در مورد مسائل موسسات مالی و اعتباری مطرح شد، من نیز آن را امضا کردم؛ هر چند آن سؤال در مراحل بعد از حد نصاب افتاد و اعلام وصول نشد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان افزود: ولی در پنج سوال دوم من امضا کننده نبودم، هر چند معتقد هستم سوال از رییس جمهور هیچ اشکالی ندارد، چون حق قانونی مجلس است که بتواند با قدرت نظارت کند و به مردم پاسخگو باشد. آقای رییس جمهور خودشان هم در گذشته نماینده بوده اند و فکر نمی کنم مخالف این امر باشند.

محمودی در مورد اینکه چرا خود طرح سؤال از رییس جمهور را امضا نکرده، گفت: من طرح هایی که هدف آن رفع مشکلات مردم باشد را امضا می کنم، اما مباحثی که بوی سیاسی و انتقام جویی می دهد و حب و بغضی در آن باشد را نه.

با طرح سؤال اتفاق خاصی هم نمی افتد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: طرح سؤال از رییس جمهور در مقطع فعلی بیشتر به دلیل برخی حب و بغض‌ها مطرح شده و بنابراین بنده به طراح این سؤال ها نیز گفتم که فقط به همین دلیل آن را امضا نمی کنم.

وی تأکید کرد: با این حال فکر می کنم با طرح سؤال هم اتفاق خاصی نمی افتد، وقتی رییس جمهور به مجلس بیاید و مشکلات کشور را برای نمایندگان توضیح دهد، آنها هم می توانند  در حوزه های انتخابیه خود این مسائل را با مردم در میان بگذارند.

کد خبر 350086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.