برندهای مهم را در بیلبوردهای شهری ببینید

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز از آغاز طرح معرفی برندهای مهم تبریز در حوزه های مختلف، برای نخستین‌بار خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی مدبر، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز با بیان اینکه در این طرح شناسایی و معرفی اصناف و صنایع پیشرو در قالب اولین‌های تبریز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: تبریز همواره در شاخه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و ... پیشرو و دارای جایگاه ویژه‌ای بوده است که متأسفانه در برهه‌های مختلف زمانی به طور شایسته این موضوعات معرفی نشده است.

وی با اشاره به معرفی برندهای برتر از طریق بیلبوردهای شهری متعلق به سازمان پارک‌ها و زیباسازی شهرداری تبریز همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ و فصل پرگردشگر شهر، افزود: تبریز در صنایع مادر همچون تراکتورسازی، ماشین‌سازی و... دارای جایگاه ویژه‌ای است که باید این ویژگی‌ها را برای همگان معرفی کنیم. همچنین تبریز در صنعت شکلات‌سازی همواره با دارا بودن برندهای معتبر در سطح جهانی یکی از قطب‌های تولید و عرضه شکلات به شمار می‌رود.

مدبر از برنامه‌ریزی برای صنایع دستی تبریز نیز خبر داده و گفت: تبریز دارای صنایع دستی مهمی است که در رأس آن‌ها فرش دستباف قرار دارد که می‌توان این داشته‌ها را نیز از طریق بیلبوردها و تابلوهای شهری معرفی کرد.

کد خبر 350085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.