سوال از رییس جمهور نباید برای تسویه حساب سیاسی باشد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: قاطبه نمایندگان خواستار پاسخگویی رییس جمهور درباره مشکلات اقتصادی هستند.

محمد محمودی شاه نشین سوال از رییس جمهور را حق قانونی نمایندگان خواند و در این زمینه به خبرنگار ایمنا گفت: نمایندگان از دولت و شخص رییس جمهوری انتظار دارند که برنامه های خود برای حل مشکلات اقتصادی مردم را با مجلس در میان بگذارد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: نمایندگان در صحن مجلس با برخوردها و تسویه حساب‌های سیاسی مقابله خواهند کرد، چراکه ما بر این باوریم در شرایط فعلی حفظ وحدت، انسجام ملی و یافتن راهکارهایی برای مقابله با تحریم ها از مهمترین ضرورت‌های کشور است.

استیضاح وزیر ربطی به سوال از رییس جمهور ندارد

این عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از عملکرد معاون پارلمانی رییس جمهور به دلیل غیر قانونی خواندن سوال از رییس جمهور خاطرنشان کرد: به آقای روحانی توصیه می کنیم که در صحن حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره ارتباط سوال از رییس جمهوری با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این دو موضوع کاملا مجزا از هم هستند. نمایندگان مجلس علاوه بر استیضاح وزیر رفاه، استیضاح وزیر آموزش و پرورش و همچنین وزیر اقتصاد را هم کلید زده اند و این مسائل را نباید در قالب یک پروژه به همدیگر متصل دانست.

کد خبر 350032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.