ترافیک سنگین در بزرگراه شهیدخرازی

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی حدفاصل پل شهید اشرفی اصفهانی تا پل شهید خودسیانی و در ادامه به سمت پل شهید مطهری حجم تردد خودروها سنگین است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌شنبه ساعت ۱۸-  خیابان عبدالرزاق مسیر حرکت به سمت میدان امام علی(ع) با حجم انبوهی از خودروهای عبوری رو به رو است.

بر اساس این گزارش، در این لحظات میدان امام حسین(ع) تا تقاطع سپه و استانداری، جنوب و شمال پل‌های فردوسی و فلزی رفت و آمد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

مسیر شرق به غرب خیابان جی حدفاصل تقاطع خیابان همدانیان تا تقاطع پروین ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد، هر چند علی‌رغم ترافیک سنگین خودروها وارد مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو نشده‌اند، اما تغییر ناگهانی مسیر حرکت خودروها عامل اصلی ترافیک در این خیابان است.

در خیابان مدرس حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده به دلیل حجم بالای ترافیک، تردد در مسیر BRT  علیرغم نصب دوربین‌های ثبت تخلف انجام می‌شود.

خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری به دلیل پارک دوبل تردد خودروها سکس از مسیرهای شلوغ شهر اصفهان در این دقایق است، همچنین مسیر حرکت از سمت پل فلزی به سمت خیابان صائب شلوغ و تردد خودروها در آن به سختی صورت می‌گیرد.

در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی حدفاصل پل شهید اشرفی اصفهانی تا پل شهید خودسیانی و در ادامه به سمت پل شهید مطهری حجم تردد خودروها سنگین است.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، اما حدفاصل خیابان توحید تا میدان آزادی تردد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین مسیر ورودی خیابان هزارجریب به دلیل توقف تاکسی‌ها تعریف چندانی ندارد.

راننده گرامی با احترام به حقوق دیگران اجازه دهیم ترافیکی روان در شهر ما جریان داشته باشد نه اینکه همواره شاهد گره‌های کور ترافیک به ویژه هنگام قطعی برق در تقاطع‌ها باشیم.

کد خبر 350025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.