جابه‌جایی افراد تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی نیست

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این‌که جابه‌جایی افراد، تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی نیست، خاطر نشان کرد: باید در کنار جابه‌جایی افراد، اقداماتی نظیر نظارت و کنترل، برخورد جدی با متخلفان و همچنین اصلاح سیاست‌های کنونی در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، فاطمه رهبر ، درباره طرح برخی پیشنهادات به دولت مبنی بر ترمیم و اصلاح کابینه، اظهار کرد: این روزها با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور پیشنهادات بسیاری به دولت درباره‌ی تغییر برخی وزرا و مسئولان دولتی و ترمیم کابینه مطرح می‌شود، اما تاکنون دراین زمینه اقدام خاصی از سوی دولت مشاهده نکرده‌ایم.

وی با بیان این‌که ارائه لایحه تفکیک وزارت کار به مجلس شورای اسلامی از اقدامات اولیه‌ای است که دولت در این زمینه انجام داده، خاطر نشان کرد: با شرایط ویژه و خاصی که امروز با آن مواجهیم باید هرچه سریع‌تر به مطالبات عمومی مردم که به حق است پاسخ داده شود. در این زمینه چنانچه قرار است به مطالبات مردم با تغییر افراد و ترمیم کابینه پاسخ داده شود باید در جابه‌جایی‌ها افرادی روی کار بیایند که قبلا کارنامه‌ای خوب یا تجربه مفیدی برای شرایط خاص کنونی داشته باشند در غیر این صورت تغییر این افراد هیچ کمکی به برون رفت از وضعیت فعلی نمی‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این‌که راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور تنها جابه‌جایی افراد نیست، اظهار کرد: باید در کنار جابه‌جایی افراد، اقداماتی نظیر نظارت و کنترل، برخورد جدی با متخلفان و همچنین اصلاح سیاست‌های کنونی در دستور کار قرار بگیرد، چرا که این اقدامات مانند حلقه‌های یک زنجیر بهم متصل هستند و همه باید همزمان و هماهنگ با یکدیگر انجام شود. اگر مسئولان جابه‌جا شوند، اما سیاست‌ها همان سیاست‌های گذشته باشد و با متخلفین نیز برخورد نشود هیچ کدام نمی‌توانند به تنهایی به حل مشکلات موجود کمک کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان با اشاره به تغییر رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر این‌که این تغییر اقدام بسیار خوبی بود، اظهار کرد: امیدوارم با حضور آقای همتی که سابقه روشن و کارنامه دقیق دارند تغییراتی در سیاست‌های مالی کشور اعمال شود. قطعا در این زمینه هماهنگی و همکاری سایر نهادها با بانک مرکزی می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد.

کد خبر 349992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.