تکمیل پروژه شهدای هسته‌ای به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: تکمیل علمیات عمرانی طرح میدان شهدای هسته‌ای در قالب چهار پروژه تعریض خیابان سلمان فارسی، ساماندهی میدان شهدای هسته‌ای، تعریض خیابان روشن دشت ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مجموعه پروژه میدان شهدای هسته ای که سه خیابان شامل سلمان فارسی، روشن دشت و ارغوانیه به آن منتهی می شود بدون پیش بینی اعتبار لازم در سال ۹۴ کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه ادامه خیابان سلمان فارسی همان زمان به دلیل عدم امکان تامین منابع مالی مورد نیاز از سوی شهرداری منطقه چهار با استقراض سنگین از بانک شهر و محل‌های دیگر آغاز شد، افزود: بخش‌هایی از پروژه که با سرعت پیش رفته محلی بود که نیاز به آزادسازی نداشت و بستر کار برای اجرا آماده بوده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان دلیل کندی پروژه را انباشت بدهی‌های ناشی از آزادسازی سال‌های گذشته سال ۹۴ و اوایل ۹۵ عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این بدهیها، تعداد زیادی از مغازه‌های تجاری در ابتدای خیابان روشن دشت، همچنین باغات و اراضی کشاورزی و مغازه‌ها در ادامه خیابان سلمان فارسی، اراضی کشاورزی و باغات در ابتدای خیابان ارغوانیه و همچنین اراضی کشاورزی و مغازه‌های واقع در میدان شهدای هسته‌ای نیازمند آزادسازی با حجم سنگین و هزینه‌ای هنگفت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری منطقه چهار اصفهان تمام توان خود را برای آزادسازی ادامه خیابان سلمان فارسی و میدان شهدای هسته‌ای معطوف کرده تا در ماه‌های آینده این بخش از پروژه به بهره برداری برسد.

اخوان با بیان اینکه حدود ۷۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آزادسازی و اجرای پروژه اعتبار نیاز است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال‌جاری و اوایل سال آینده در صورت تحقق اعتبارات مورد نیاز، پروژه را به اتمام برسانیم.

کد خبر 349973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.