مذاکره با آمریکا به معنای تسلیم نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کسانی که مذاکره را تسلیم ترقی می کنند سخت در اشتباه هستند، در سیاست سفید و سیاه نداریم، حد وسط هم داریم و خواسته اکثریت مردم نیز مذاکره است.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، شهاب الدین بی مقدار در خصوص پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران و واکنش ایران در برابر آن با بیان اینکه هیچ وقت با  مذاکره ضرر نخواهیم کرد، افزود: کسانی که مذاکره را تسلیم ترقی می کنند سخت در اشتباه هستند. در سیاست سفید و سیاه نداریم، حد وسط هم داریم. خواسته اکثریت مردم نیز مذاکره  است و اگر بخواهیم مشکلات مردم حل شود بهتر است مذاکره کرده و باصلح زندگی کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر عنوان کرد: در زمان جنگ نیز اگر به موقع جنگ راتمام می کردیم به نفع مردم بود، ولی با گزارشات غلط که ارائه می دادند مشکلات مردم افزایش یافته بود و دولت نیز بودجه کافی برای حل آنها نداشت.

مردم خواهان مذاکره با آمریکا هستند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به صحبت‌های ترامپ که اعلام کرده آماده مذاکره با ایران است، گفت: ایران نیز باید اعلام کند که آمادگی لازم برای مذاکره را دارد. مردم با مراجعه به ما خواستار مذاکره هستند و در برخی شرایط باید از مردم نظرسنجی کرده و رفراندوم برگزار کنیم.

نه آمریکا و نه روسیه اگر پای منافع ملی شان باشد به عهدی که بستند وفا نمی‌کنند

وی با بیان اینکه نه آمریکا و نه روسیه اگر پای منافع ملی شان باشد به عهدی که بستند وفا نمی‌کنند، تصریح کرد: ایران کشوری قدرتمند است و اگر درداخل نیز با اعطای عفو عمومی و برداشتن حصر مردم را یک‌دل کنیم، می توانیم قدرت بیشتری نسبت به شرایط فعلی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: آمریکا دوست دارد در منطقه با ایران تعامل داشته باشد تا با دیگر کشورها. زیرا ایران کشور قدرتمند منطقه است.

کد خبر 349960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.