ساختار اداری فرمانداری تیران و کرون تغییر می کند

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: به زودی ساختار اداری فرمانداری و بخشداری های این شهرستان تغییر می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساختار اداری فرمانداری و بخشداری های این شهرستان تغییر می کند، اظهار کرد: ساختاری اداری جدید، از یک معاونت به دو معاونت "سیاسی و اجتماعی" و "معاونت برنامه ریزی و عمرانی" تغییر خواهد کرد.

وی افزود: معاونت بخشداری نیز به مجموعه پست های بخشداری مرکزی و بخش کرون شهرستان تیران و کرون اضافه می شود.

 فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این تغییر ساختار از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، ادامه داد: تا پایان این ماه متصدیان پست های جدید فرمانداری شهرستان تیران و کرون معرفی و تفیض اختیارات فرماندار و بخشداران به معاونان انجام می شود.

وی تسریع در خدمات رسانی را از مهم‌ترین جنبه های مثبت در تغییر ساختار اداری دانست و تصریح کرد: افزایش اختیارات معاونان و انجام فعالیت های تخصصی در حوزه معاونت ها در خدمت رسانی به مردم در ساختار جدید امکان پذیر است.

حججی اضافه کرد: فرمانداری شهرستان تیران و کرون در حال حاضر شامل دو بخشدار، یک فرمانداری با یک معاونت است که تغییر ساختار حدود وظایف و اختیارات معاونان فرماندار را تغییر می دهد و فرصت برای تسهیل ارتباط بین مردم و فرماندار ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه بخشدار مرکزی این شهرستان به عنوان معاون مدیرکل اتباع خارجه استانداری منصوب شده است، یادآورشد: بخشدار جدید بخش مرکزی همراه با دو معاون جدید به زودی معرفی خواهد شد.

کد خبر 349949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.