دایه داران حقوق بشر در غرب جنایتکاری بیش نیستتد

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: دایه داران حقوق بشر جنایت کارانی هستند که در یمن، سوریه، عراق و افغانستان هزاران نفر را می کشند و خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا  از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام دهقانی اظهار کرد: احترام پدر و مادر باید در هر شرایطی نگهداشته شود چون آنان به ویژه مادر زحمات ویژه ای را بر عهده دارد که می‌توان اصلی‌ترین آن را دوران بارداری و شیر دهی قلمداد کرد.

حمایت از کالای ایرانی یک اصل مهم و اساسی

وی در رابطه با حمایت از کالای ایرانی گفت: همه باید با حمایت از تولیدکننده های داخلی به رشد و بالندگی اقتصاد کشور کمک کند.

حجت الاسلام دهقانی خطاب به تولیدکنندگان متذکر شد: همگی باید تولید با کیفیت و مناسب داشته باشیم تا در بازار رقابت عقب نمانیم.

وی با اشاره به تلاش های غرب برای دستیابی به اهداف خود در برابر ایران گفت: آنها در جنگ نظامی با ایران کاری از پیش نبردند و اکنون با جنگ اقتصادی می‌خواهند بر مردم فشار وارد کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: نظام اسلامی میداند باید پایبند به اصول اساسی باشد تا در مقابل دشمنان مغلوب نشود.

دایه داران حقوق بشر خود ناقض آن هستند

حجت الاسلام دهقانی افزود: دایه داران حقوق بشر جنایت کارانی هستند که در یمن، سوریه، عراق و افغانستان جان هزاران نفر را می گیرند و خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند.

وی وجود روحیه جهادی برای موفقیت را یک اصل دانست و گفت: تاریخ تجربه روشنگری است.

خبرنگار منشا روشنایی جامعه

امام جمعه سمیرم  با اشاره به اهمیت بالای وجود خبرنگار در جامعه گفت: خبرنگاران تلاشگران عرصه علم و قلم هستند و می توانند منشأ روشنایی یا تاریکی باشد.

کد خبر 349927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.