انقلابی دیگر با اعدام مفسدان اقتصادی

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: مسئولان با برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی انقلاب دیگری برپا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۱۴ مرداد ماه  سالروز نهضت مشروطه، اظهار کرد: نهضت مشروطه واقعه‌ای است که باید از آن عبرت و الگو گرفت.

وی افزود: در نهضت مشروطه قیام عمومی برای از بین رفتن استبداد شاهی برپا شد و علما سرمدار این نهضت شدند، اما با مخالفت لیبرال‌های غرب مواجه شدند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه شیخ فضل اله نوری یکی از مبارزان مشروطه خواه بود، ادامه داد: این بزرگ مرد تاریخ به جرم این‌که گفته بود مشروطه‌ای ارزش دارد که مشروعه باشد، مشروطه بدون مشروعه ارزش ندارد، اعدام شد.

وی با بیان اینکه کسانی که مشروطه را حمایت کردند بعدها گرفتار دیکتاتوری رضاخان شدند، گقت: امروز باید از تاریخ مشروطه درس عبرت گرفت زیرا در کشور عده‌ای می‎خواهند که به دامن غرب و آمریکا برگردیم.

طهماسبی با بیان اینکه برخی مسئولان در کشور از پیروی غرب دست بر نمی‌دارند، افزود: اخیرا نارضایتی‌هایی به خاطر بی تدبیری برخی مسئولان که غرب و لیبرال نما هستند در بین مردم ایجاد شده است.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: التهاب کاذب ارز و سکه موجب مشکلات زیاد در زندگی مردم شده است، استخوان مردم مستضعف در اثر گرانی خورد شده است.

وی با بیان اینکه مشکل کشور با بسته‌ها رفع نمی‌شود، افزود:با تغییر مدیریتی در بانک مرکزی قرار بود بسته سیاسی جدید برای برای بازار سکه و ارز ارائه شود، اماهنوز که خبری نیست.

طهماسبی گفت: آنچه که مشکل اقتصادی را نجات می‌دهد چشم دوختن به توان داخلی و استعداد جوانان و مبارزه جدی و عملی با فساد اقتصادی است.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: مردم باید از شر مفسدان اقتصادی راحت شوند که این موضوع جدیت قوه قضاییه را می طلبد.

وی افزود: مردم مانند هشت سال دفاع مقدس کمبود را تحمل می‌کنند، اما بی عدالتی، رانت خواری و فساد را هرگز تحمل نخواهند کرد.

وی با اشاره به ۱۴ مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، گفت: امروزه واژه حقوق بشر به عنوان ابزاری در دست آمریکا است، کشورهای غربی و صهیونیسم برای فشار آوردن به کشورهای مستقلی که نمی‌خواهند تحت لوای ظالمان باشند شعار حقوق بشر غربی سر می‌دهند، اما تاریخ گواه و شاهد جنایت و چپاول و غارت آنان در تمام کشورهای مستضعف است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به ۱۵ مرداد سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در سال ۶۶ ، افزود: شهید بابایی انسانی متقی،  مومن و سربازی عاشق و فداکار برای انقلاب بود و الگویی برای مسئولان نظام است.

طهماسبی با اشاره به روز خبرنگار افزود: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات این تلاشگران است که با اطلاع رسانی درست و واقعی به جامعه بشری خدمت می کنند.

کد خبر 349926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.