وقف برای رونق اقتصادی زندگی نیازمندان در دستور کار است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همه مدیران ادارات اوقاف استان اصفهان برای جذب واقف به منظور رونق شرایط اقتصادی زندگی نیازمندان موظف شدند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام رضا صادقی با اشاره به مشکلات اقتصادی روز جامعه اظهار کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی اصل نظام و حکومت اسلامی را هدف گرفته و این وظیفه ماست تا با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این برهه از زمان باید با اتحاد و همدلی مشکلات را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم و اغنیا با انفاق و وقف بخشی از اموال خود به اقشار مختلف و نیازمندان جامعه کمک کنند تا بتوانیم به سلامت از این آزمون الهی نیز گذر کنیم.

وی به وظیفه و اولویتی که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در مقابله با مشکلات اقتصادی جامعه امروز مشخص شده اشاره کرد و گفت: هریک از مدیران و مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان موظف هستند تا افرادی که توانایی مالی خوبی دارند را شناسایی و آنان را برای ایجاد وقف‌هایی جهت کمک به افراد نیازمند و همچنین وقف برای توسعه فعالیت‌های جذب و تشویق کنند.

صادقی تصریح کرد: اکنون یکی از وظایف اصلی ادارات اوقاف و امور خیریه جذب کمک‌های مردمی برای کمک کردن به افراد نیازمند است و با این فعالیت خود روحیه نشاط را به مردم و جامعه تزریق کنند و ایجاد وقف‌های جدید برای کمک به معیشت مردم از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه است.

کد خبر 349911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.