معطلی دو ساله بسته‌های سرمایه‌گذاری  در شهرداری شیراز

سی و هفتمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری با دو دستور کار در سازمان سرمایه‌گذاری برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، سینا بنی‌زمانی، رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری، در تشریح مصوبات این جلسه گفت: با توجه به اهمیت بالای آموزش رفتار و مهارت‌های حرفه‌ای در بحث سرمایه‌گذاری، سازمان سرمایه‌گذاری موظف شد دوره‌های آموزشی تشریفات، مذاکرات و روش‌های تامین مالی را با حضور اساتید برجسته، برای نیروهای این سازمان و رابطین سرمایه‌گذاری در سایر سازمان‌ها و مناطق شهرداری برگزار کند.

وی اظهار کرد: در راستای توجیه و هماهنگی مناطق شهرداری در امور سرمایه‌گذاری، مقرر شد سازمان سرمایه‌گذاری جلساتی با شهرداری منطقه ۱۰ با موضوع بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار و سپس نتیجه حاصله را به کمیسیون ارائه دهد.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مطابق لایحه تقدیمی شهرداری، وضعیت برخی پلاک‌های متعلق به شهرداری که به صورت بسته سرمایه‌گذاری تعریف شده‌اند باوجود انتشار آگهی فراخوان جذب سرمایه‌گذار پس از گذشت ۲سال از تصویب طرح سرمایه‌گذاری، هنوز تعیین تکلیف نشده‌ است.

بنی‌زمانی گفت: به همین سبب کمیسیون مصوب کرد پس از بررسی و تصویب در شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی باید اقداماتی در راستای تغییر در نوع بسته سرمایه‌گذاری و یا مزایده عمومی با رعایت آیین‌نامه معاملات شهری صورت دهد.

وی افزود: این مصوبه کمیسیون در صورت تصویب در صحن شورا به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 349882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.