۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
برگزاری مسابقه عکس سلفی خلاقانه

گالری نگاه نو با همکاری آکادمی هنرهای تجسمی هونام، مسابقه عکس سلفی خلاقانه را با موضوع آزاد و با هدف حمایت از هنر معاصر و استفاده‌ از سبک‌های جدید برگزار می‌کند.

علی الله‌دادیان مجری این فراخوان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آکادمی هنرهای تجسمی هونام با همکاری گالری نگاه نو به منظور حمایت از هنر معاصر و فراگیر شدن استفاده از مدیاها و سبک‌های جدید، مسابقه عکس سلفی خلاقانه را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت در این‌ مسابقه هیچ‌ شرایط سنی خاصی ندارد و شرکت در آن برای عموم‌ آزاد است، افزود: موضوع این مسابقه آزاد است، اما شرکت‌کنندگان باید دقت کنند که شخص عکاس باید به عنوان بخشی از موضوع عکاسی شده در عکس حضور داشته باشد، هم‌چنین حضور شخصیت های دیگر در عکس بلامانع است؛ ضمن اینکه فضای عکس‌ها باید مطابق با موازین اخلاقی و عرف حاکم بر جامعه باشد و عکس‌هایی که دارای این شرط نباشند، در روند داوری قرار نخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: منظور از خلاقیت که در عنوان مسابقه آمده است، خلق موقعیت‌های جدید و جالب با استفاده از المان‌های خاص، چینش فضا، انتخاب لوکیشن‌های جذاب یا استفاده از کادرهای مختلف، شخصیت‌پردازی به‌وسیله گریم یا میک‌آپ، ثبت یک داستان تصویری خاص و ... است.

 وی ادامه داد: باید تاکید کرد که استفاده از استیکرهای موجود در نرم افزارهای تلفن همراه به هیچ عنوان مجاز نیست و فیلترهای استفاده شده در تصاویر نباید به‌گونه‌ای باشد که ماهیت عکس را تغییر دهد.

الله‌دادیان اظهار کرد: داوری آثار توسط چند نفر از اساتید عکاسی انجام خواهد شد و عکس‌های تایید شده در اینستاگرام به نمایش درخواهند آمد و از طرف مردم نیز داوری خواهند شد و در نهایت عکس‌های منتخب در نمایشگاهی در گالری نگاه به نمایش در خواهند آمد؛ ضمن اینکه به هر یک از شرکت کنندگان گواهی شرکت در نمایشگاه و به سه نفر برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نحوه شرکت در فراخوان مسابقه عکس سلفی خلاقانه به صورت زیر است:

- ارسال تصویر آثار با کیفیت مطلوب به شماره‌های ۰۹۰۵۲۶۰۳۷۰۷ یا ۰۹۱۳۱۶۶۰۷۸۴ از طریق نرم‌افزار تلگرام و واتس‌آپ(تا تاریخ ۳۰ مرداد ماه ۹۷)

- داوری مردمی تصاویر در صفحه اینستاگرام آکادمی هونام (از ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریور ۹۷)

- داوری تخصصی تصاویر توسط هیئت داوران (از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ۹۷)

- ارسال آثار چاپ شده به دفتر آکادمی هونام(از ۱۶ تا ۲۵ شهریور ۹۷)

- برگزاری نمایشگاه از آثار منتخب و اهدا جوایز

- هزینه ورودی برای هر اثر ۲۰ هزارتومان است و هر هنرمند می‌تواند با پنج اثر در مسابقه شرکت کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۷۴۲۴۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 349881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.