به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۲۷ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۸۸۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۱ درصد، ۳۲۲ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۱۲۳ مورد نیز ترافیکی شامل پنج درصد از مجموع کل پیامها است.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای شهروندان ۹۲۰ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و جمع آوری لاشه حیوانات به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
از مجموع تماسهای شهروندان ۷۹۳ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو اب فضای سبز، حوادث ناشی از درختان در حال سقوط و آبگرفتگی سطحی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۱۷۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۵۰ مورد مشاوره ازجمله اطلاعاتی درمورد اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه به شهروندان ارایه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما