امسال کمترین میزان خسارت به فضای سبز شهر وارد شد

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ناظران آب این سازمان و مناطق ۱۵ گانه با کارشناسان سامانه ۱۳۷ در زمینه گزارش‌های مردمی مبنی بر هدر رفت آب در ارتباط هستند تا با ارائه راهکارهای لازم، هر گونه هدر رفت آب از سوی شهروندان در لحظه کنترل شود.

به گزارش ایمنا، فروغ مرتضایی نژاد در حاشیه پاسخگویی به شهروندان در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، حفظ و نگهداری ۳۷۰۰ هکتار فضای سبز شهر اصفهان با توجه به بحران بی آبی و خشکسالی را اقدامی خطیر برشمرد و اظهار کرد: کارشناسان این سازمان با عنوان ناظر به صورت شبانه روزی به رصد نحوه آبیاری و هدر رفت احتمالی آب در سطح شهر می پردازند و خوشبختانه در این شرایط سخت کمترین آسیب به فضای سبز شهر وارد شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به فصلی بودن جریان رودخانه زاینده رود، در مقایسه با هفت سال گذشته کمترین میزان خسارت به فضای سبز شهر اصفهان وارد شده است. 

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان برای کاهش هدر رفت آب در پارک ها و فضای سبز، همکاری لازم را داشته اند، گفت: با خاطیان و پیمانکاران بی دقت در زمینه هدر رفت آب برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به دستورالعمل فضای سبز و ابلاغ به مناطق ۱۵ گانه شهر خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته وضعیت فضای سبز شهر در سال آینده بهتر خواهد شد.

کد خبر 349837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.