قفل ترافیک در مسیرهای حاشیه جنوبی زاینده رود

در این لحظات خیابان‌های حاشیه جنوبی مسیر رودخانه زاینده رود حدفاصل بلوار سعدی به سمت بلوار آیینه خانه با ترافیک سنگینی رو به رو شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت ۱۹ – حجم سنگین خودروهای عبوری در خیابان‌های حاشیه شمالی مسیر رودخانه زاینده رود حدفاصل میدان خواجو تا میدان انقلاب قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش، در میدان آزادی مسیر ورودی به سمت خیابان چهارباغ بالا به دلیل توقف تعداد زیادی از خودروهای تاکسی و مسافربرهای شخصی با ترافیک سنگینی مواجه شده است، در خیابان کاوه روبه روی پایانه مسافربری به دلیل پارک دوبل خودروها رفت و آمدها با کندی صورت می‌گیرد.

در خیابان مدرس حدفاصل میدان قدس تا خیابان شهید ضابط‌زاده به دلیل حجم بالای ترافیک، تردد در مسیر BRT نیز علیرغم نصب دوربین‌های ثبت تخلف انجام می‌شود.

مسیر شمال به جنوب خیابان شمس‌آبادی حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان مطهری ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد، خیابان آمادگاه نیز از وجود خودرو اشباع شده است.

حجم زیادی از تردد خودروها در میدان احمدآباد ورودی خیابان سروش همچنین زیرگذر این میدان باعث ترافیک نسبتاٌ سنگین شده است.

در این لحظات خیابان‌های حاشیه جنوبی مسیر رودخانه زاینده رود از بلوار سعدی به سمت بلوار آیینه خانه بار ترافیک پر حجم دیده می‌شود.

خیابان‌های مسجدسید، جهاد، حکیم نظامی، شریعتی، مسیر جنوب به شمال توحید، بزرگمهر و هشت بهشت غربی حدفاصل خیابان بزرگمهر تا چهارراه گلزار از دیگر مسیرهای شلوغ شهر اصفهان در این دقایق است.

در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگینی دارد، در بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل خروجی علامه امینی تا چهارراه هشت بهشت نیز تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 349823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.