بخش خصوصی را به مشارکت ترغیب کنیم/ باید کار انقلابی ماندگار انجام داد

شهردار اصفهان گفت: باید دیوار بی اعتمادی بین شهرداری، سرمایه گذار و پیمانکار را که سالها ایجاد شده کم و با اعتماد سازی بخش خصوصی را به مشارکت راغب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه) در نخستین نشست شورای هماهنگی ستاد سازمان های وابسته شهرداری اظهار کرد: این شورا باید از پشتوانه قوی برای کمک به مدیران عامل سازمان ها برخوردار باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به تدوین ماموریت‌های خاص برای سازمان های شهرداری گفت: سازمان ها از موازی کاری و فعالیت های تکراری پرهیز کنند.

وی لزوم همکاری و تعامل سازمان های شهرداری با یکدیگر را ضروری دانست و تصریح کرد: نباید هر کسی در دایره خودش فکر کند و به مسائل مالی بخش ها و سازمان‌های دیگر توجه نکند باید به گونه ای عمل کرد که مواقع اضطراری هر سازمانی بتواند به سازمان دیگر کمک کند.

نوروزی با تاکید بر اینکه برای گذار از شرایط اقتصادی فعلی باید با تزریق امید به جامعه کمک کنیم، اضافه کرد: باید با اقدامات فرهنگی و تعاملات درست روحیه مجموعه شهرداری و مردم را شاد و پرنشاط حفظ کنیم و با کارکنان به گونه ای برخورد شود که دچار بی انگیزگی و سستی نشوند.

وی با اشاره به گزارش های مالی امسال سازمان ها نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته گفت: علی رغم شرایط درآمدی نامناسب شهرداری، گزارش های مالی امسال سازمان ها نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته اوضاع بهتری را نشان می دهد.

شهردار اصفهان در خصوص اهمیت اطلاع رسانی انجام پروژه ها به مردم گفت: باید تمام پروژه های در دست احداث به مردم اطلاع رسانی شود تا تلاش و برنامه ریزی مسئولان را بدانند.

وی به اهمیت اعتمادسازی اشاره کرد و گفت: باید دیوار بی اعتمادی بین شهرداری، سرمایه گذار و پیمانکار که سالها ایجاد شده را کم و با اعتمادسازی، بخش خصوصی را به مشارکت راغب کنیم و با مدیریت، زمینه سازی و تسهیل امور باعث مشارکت مشاغل در پروژه های شهری شویم.

نوروزی با تاکید بر مسئولیت شرعی و اخلاقی مدیران گفت: باید کار انقلابی ماندگار انجام داد و سازمان های شهرداری می توانند کارهای مشترک انجام دهند و با استفاده از امکانات یکدیگر به پیشرفت امور سازمان ها منجر شوند.

کد خبر 349822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.