لزوم حمایت مستمر از رانندگان

‌مشاور و بازرس ویژه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت:‌ حمایت مستمر از رانندگان برای جلوگیری از تضییع حقوق این قشر ضروری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ‌ قاسم باقری در جلسه‌ای با مدیر کل راهداری اصفهان اظهار کرد: برای حل مشکلاتی که امروز دامنگیر صنعت حمل و نقل کشور به ویژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخیر تلاش‌های بی شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به ویژه مسئولان استان اصفهان انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی مسئولان برای پیگیری مطالبات به‌حق رانندگان افزود: با دستور ریاست سازمان، بازرسی از تمام استان‌های کشور و نظارت بر روند رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای قوانین در شرکت‌های حمل و نقل و تبادل نظر با مدیران و فعالین این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر هوشیاری فعالان عرصه حمل و نقل کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن ادامه داد:‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان حامی واقعی راننده  و برای حل مشکلات آنها به میدان آمده است.

باقری با اشاره به ارتباطات نزدیک و موثر تشکل‌های صنفی حوزه حمل ونقل بار و مسافر با سازمان حمل ونقل جادهای کشور گفت: انجمن‌ها باید در راستای تحقق منافع جمعی رانندگان فعالیت کنند.

وی با تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشارهای اقتصادی که این قشر متحمل میشوند، افزود: تضییع حقوق رانندگان در این شرایط  ظلم است.

بازرس ویژه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور با تاکید بر اینکه روابط نباید جای ضوابط را بگیرد، خاطرنشان کرد: حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که دغدغه های رانندگان در حوزه‌های دیگر مانند قطعات و لاستیک توسط دستگاه‌های مربوطه در آینده نزدیک حل شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: با ارتباط نزدیک و تعامل همه جانبه با انجمن‌های صنفی رانندگان توانستیم مطالبات این عزیزان در حوزه اختیارات قانونی این سازمان را تا حدود زیادی برطرف کنیم.

مهدی خضری ادامه داد: روند رسیدگی به شکایات و تشدید نظارت‌ها رضایت رانندگان را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اهم دغدغه‌های امروز رانندگان خاطرنشان کرد: افزایش زیاد قیمت قطعات، تعمیرات و لاستیک فشار اقتصادی مضاعفی را به رانندگان تحمیل کرده است.

در ادامه جلسه نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف کالا و مسافر مورود بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 349783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.