۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
مرگ ۱۵ موتور سوار در ۹۰ روز

نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: نجف آباد یکی از بالاترین آمار مربوط به تصادفات و مرگ و میر را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، مجتبی راعی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرهنگ سازی های صورت گرفته برای استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی اظهار کرد: با تمامی تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه های مسئول، آمار بالای تصادفات موتور سیکلت سوران نشان دهنده وجود ضعف در این زمینه است و باید در بالا بردن سطح فرهنگ خانواده برای استفاده از کلاه ایمنی اقدامات جدی و ریشه ای صورت بگیرد.

وی ادامه داد: نجف آباد یکی از بالاترین آمار مربوط به تصادفات و مرگ و میر را در سطح استان به خود اختصاص داده به طوری که در مدت سه ماه گذشته بیش از ۱۵ موتور سوار جان خود را به دلیل نداشتن کلاه ایمنی از دست داده اند.

راعی از رشد ۲۳درصدی آمار دستگیرشدگان مرتبط با مواد مخدر در سطح کشور در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: دشمن خاکریز اول خود را در اتاق خواب و گوشی فرزندان برپا کرده پس باید بدانیم والدین برای تربیت نسل آینده راه مشکل و حساسی در پیش دارند و در این راه از تمامی توان خود استفاده کنند.

وی با اشاره به افزایش سهمیه آب شرب نجف آباد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در سال جاری برخی محله های شهر با افت شدید فشار آب روبه رو بوده اند، با پیگیری و همکاری دستگاه های متولی در بعضی نقاط شبکه توزیع با اجرای یک خط جدید این معضل رفع شده است.

راعی با تاکید بر تشکیل هر چه سریع تر جلسه مشترک آبفای استان و شهرستان به منظور رفع موانع موجود در مسیر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و واگذاری انشعاب ها افزود: در خصوص فعالیت نانوایی ها تاکنون گزارش تخلفی ارائه نشده، اما این آمادگی از سوی تعزیرات حکومتی وجود دارد که با هر گونه گرانفروشی یا کم فروشی، برخورد قاطعی داشته باشد.

کد خبر 349742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.