حریق کارخانه تولید موکت و نمد حبیب‌آباد اطفا شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دقایقی پیش انبار و کارخانه تولید موکت و نمد در حبیب‌آباد دچار حریق شد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دقایقی پیش حریق کارخانه و انبار نمد و موکت به ستاد فرماندهی آتشنشانی اصفهان اعلام شد، اظهار کرد: برای اطفاء حریق و امدادرسانی به این حادثه نیروهای امدادی از پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده حبیب آباد اعلام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر یکی از سوله‌های این کارخانه دچار حریق شدید شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر نیز لودر و دستگاه‌های تنفسی برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی دولت آباد نیز برای اطفای حریق این حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: در مجموع از آتش نشانی اصفهان ۱۳ خودروی اطفائیه اعزام و خوشبختانه کمتر از یک ساعت این حریق اطفاء شد.

شریعتی با بیان اینکه خوشبختانه در این آتش سوزی خسارت جانی نداشتیم، اضافه کرد: در این حادثه دو نفر از نیروهای آتش نشانی دچار مشکل تنفسی و سوختگی جزئی شدند که به وسیله نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در حال حاضر شعله زنی و پاکسازی محل این حادثه در حال انجام است.

کد خبر 349731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • النازسلمانی زاده RU ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا قوت آتش نشان عزیز خداوند حافظ و نگهدار شما باشد ان شالله و تشکر از شما بابت اطلاع رسانی سریع در هیچ خبرگزاری دیگه ای نبود این خبر