قطعی برق و افزایش ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر

در این لحظات قطعی برق باعث افزایش ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر به ویژه خیابان کمال اسماعیل و پل‌فردوسی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌سه‌شنبه ساعت ۱۸-  چنانچه در بلوار دانشگاه قصد حرکت از سمت میدان آزادی به سمت خیابان توحید را داشته باشید، دو سوم مسیر را در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

بر اساس این گزارش، از سمت میدان بزرگمهر تا میدان انقلاب قطعی برق باعث ایجاد ترافیک سنگینی شده است، از سمت چهارراه پلیس به سمت بلوار دانشگاه نیز ترافیک قابل توجهی وجود دارد.

خیابان جی محل تلاقی با خیابان پروین آشفتگی در تردد خودروها دیده می شود، اما خیابان لاهور ترافیک چندانی ندارد.

محور شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی طبق روال روزهای گذشته تردد خودروها به خصوص در رمپ خروجی به سمت آتشگاه با کندی انجام می‌شود، در خیابان حکیم نظامی خودروها به آرامی در حال حرکت هستند.

سه راه نقشینه ترافیک چندانی ندارد، از پل وحید به سمت جنوب پل فلزی رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود و اوضاع تردد خودروها در میدان قدس ورودی خیابان‌های ادیب و علامه مجلسی نیز تعریف چندانی ندارد.

در این لحظات قطعی برق باعث افزایش ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر به ویژه خیابان کمال اسماعیل و پل‌فردوسی شده است، در مسیر خیابان فردوسی ترافیک چندانی دیده نمی شود، اما دور زدن‌های گاه و بیگاه رانندگان باعث کندی حرکت خوردوها شده است.

خروجی‌های زیرگذر میدان امام علی(ع) به سمت خیابان‌های هاتف و عبدالرزاق با ترافیک سنگینی رو به رو شده و ترافیک در خیابان عبدالرزاق تا چهارراه تختی نیز ادامه پیدا کرده است.

بی شک علی رغم وجود ترافیک در خیابان‌های شهر، شهروندان در سایه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند در آرامش و امنیت به مقصد برسند.

کد خبر 349727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.