رسیدگی به ۱۱۷ شکایت از مدارس در حین ثبت‌نام

رییس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش اصفهان گفت: در مجموع در استان اصفهان ۱۱۷ مورد شکایت حین ثبت‌نام دانش آموزان اعلام شده است که در موارد اثبات شده و مستند با متخلفان برخورد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب‌الله عسگری ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس از خردادآغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد، اظهار کرد: در دستورالعمل ارسال شده برای ثبت‌نام دانش‌اموزان همه مواردی که مدیران ملزم به رعایت آن هستند، ذکر شده و نکته مبهمی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۸ تیم نظارتی بر روند ثبت‌نام دانش آموزان نظارت دارند، افزود: تیر ماه بیش از ۴۵۰ مدرسه به وسیله این تیم‌ها مورد بازدید قرار گرفت و به رؤسای نواحی، موارد مشکل‌دار برای پیگیری بازخورد داده شد.

رییس اداره ارزیابی و عملکرد پاسخگویی به شکایات اداره آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان اتباع  مانند ثبت‌نام دانش آموزان ایرانی انجام می‌شود، اضافه کرد: همچنین برای ثبت‌نام در هنرستان‌های استان نیز محدودیتی نداریم و تنها در تعدادی از هنرستان‌ها به دلیل محدود بودن تعداد رشته‌ها آزمون ورودی برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس در فصل ثبت‌نام مطابق دستورالعمل حق دریافت هزینه ندارند، ادامه داد: در فصل ثبت نام امسال در شهر اصفهان هشت شکایت ثبت شده که به این شکایات رسیدگی و به ۴۰ شکایت دیگر نیز خارج از سامانه رسیدگی می‌شود.

عسگری تصریح کرد: در مجموع در استان اصفهان ۱۱۷ مورد شکایت حین ثبت‌نام دانش آموزان اعلام شده است که در موارد اثبات شده و مستند با متخلفان برخورد شده است.

کد خبر 349697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.