برخورد جدی با شرکت‌های متخلف حمل و نقل/ بیمه تکمیلی رانندگان رایگان است

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت شکایات در سامانه شهراه (سامانه مدیریت شهروندی وزارت راه و شهرسازی) و برخورد با شرکت‌های متخلف خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان علیرضا جعفری اظهار کرد:‌ رسیدگی دقیق به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل یکی از وظایف این اداره کل و از اهم مطالبات صنفی فعالان این حوزه بوده و بر اساس وظایف قانونی و سازمانی این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رسیدگی سریع به شکایات ثبت شده و برخورد جدی با شرکت‌های حمل و نقل متخلف بدون مماشات، رضایت نسبی رانندگان را در پی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره راهداری استان گفت: برای حل دیگر مشکلات این صنف در حوزه خرید قطعات و لاستیک رایزنی هایی با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد وزارت صنعت، معدن وتجارت به صورت جدی تر برای حل این مشکل وارد میدان شود، وی همچنین از رانندگان خواست تا برای ثبت نامه بیمه تکمیلی رانندگان تا ۱۵ مردادماه اقدام کنند.

جعفری تاکید کرد: بیمه تکمیلی رانندگان رایگان است و هیچ شرکتی حق اخذ مبلغی تحت عناوین مختلف از رانندگان در این باره را ندارد.

معاون حمل و نقل اداره راهداری اصفهان،  ارائه گزارش تخلفاتی از این قبیل را خواستار شد و تصریح کرد: اخذ هرگونه وجه بابت بیمه تکمیلی از جانب شرکت‌ها تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 349658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.