زمان صدور کارت ملی افزایش یافت/افراد فاقد کارت در اولویت

مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان گفت: مدت زمان صدور کارت ملی در استان اصفهان از حداکثر ۴۵ روز به ۷۵ روز افزایش یافت.

حسین غفرانی کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اخیراً در خصوص صدور کارت ملی دچار مشکلاتی شدیم که درصدد رفع آن هستیم، اظهار کرد: برخی مواد اولیه برای تولید کارت ملی وارداتی بوده است که بومی سازی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان صدور کارت ملی از زمان ثبت‌نام تا زمان تحویل کارت افزایش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر زمان صدور کارت ملی برای هر شهروند از ۴۵ تا ۷۵ روز متغیر است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر صدور کارت ملی برای افراد فاقد کارت در دستور کار است، اضافه کرد: امکان لغو صدور کارت ملی برای شهروندان وجود ندارد و به زودی به شرایط قبل باز می‌گردیم.

وی با بیان اینکه در تیر ماه در مجموع ۸۰ هزار کارت ملی صدور و تحویل متقاضیان شده است، گفت: در خرداد ماه این تعداد حدود ۹۰ هزار کارت بوده است و این آمار در ماه‌ای مختلف متغیر است.

غفرانی کجانی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد مردم استان اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: بر این اساس تا پایان تیرماه دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر کارت ملی دریافت کرده و هنوز یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت اقدام نکرده‌اند.

کد خبر 349650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.