دین خود را به اسلام ادا کنید

عزیزانم تندتر از انبیا و اولیاء خدا نروید، به دنبال آنها بروید، خود را بسازید و سعی کنید دین خود را به اسلام ادا کنید و از امتحان الهی خوب بیرون آیید. امید است همه ما توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی را پیدا کنیم و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) این انقلاب را به پیش ببریم.

به گزارش ایمنا، محمود پهلوان‌نژاد جوان ۲۲ ساله اصفهانی که پیش از انقلاب فعال مبارزاتی بود و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی در جبهه‌ها مبارزه می‌کرد؛ او که فرماندهی گردان را بر عهده داشت در عملیات فرمانده کل قوا در منطقه دارخویین به شهادت رسید و اکنون با وصیت‌نامه‌ای خدا و راه درست را نشان می‌دهد.  

«خدای من دلم در پرده‌های ظلمت پوشیده شده و جانم دچار کاستی گشته و عقلم مغلوب هوای نفسم شده و هوای نفسم بر من چیره آمده، طاعتم اندک و نافرمانی‌ام بسیار و زبانم اقرار کننده به گناهان است، چاره من چیست ای پرده پوش عیب‌ها؟ ای دانای نهان‌ها؟ ای برطرف کننده غم‌ها؟ همه گناهان مرا بیامرز به احترام محمد و خاندان محمد، ای آمرزنده، ای مهربان‌ترین مهربانان.

برادران من از موت نترسید، مردن حیات است این عالم مرده است؛ خدایا چه کنم؟ بندگی و طاعتم کم است، ای پوشاننده عیب‌ها، ببخش گناهانم را، حفظ کن مرا و مرا به خود وامگذار؛ خدایا می‌خواهم به تو برسم؛ خدایا حجاب‌ها قلبم را گرفته و نمی‌گذارد تو را ببینم، خدایا قدرت بیان دردها را بده.

خدایا نمی‌دانم چه بگویم، می‌خواهم وصیت کنم، می‌خواهم به امت اسلام توصیه کنم که نیازارید قلب امام را، این قلب پاک الهی را؛ خدا بر ما منت گذاشت و چنین رهبری از میان ما برگزید، پیام‌ها و سخنان او را نصب‌العین خود قرار دهید؛ قرآن و نهج‌البلاغه را بخوانید، در قرآن تدبر کنید.

برادران و خواهران عزیز این ولایت فقیه است که ما را نجات داده و می‌دهد؛ دست از دامان اسلام برندارید، اسلام از خود درست نکنید؛ تندتر از انبیا و اولیاء خدا نروید، به دنبال انبیاء و اولیاء خدا بروید، خود را بسازید، بروید در مساجد و آباد کنید این سنگرهای اسلام را؛ سعی کنید دین خود را به اسلام ادا کنید و از امتحان الهی خوب بیرون آیید.

من افتخار می‌کنم به سپاه پاسداران و امیدوارم برادران و خواهران پاسدار حیثیت خود را حفظ کنند که افتخار است پاسدار امام زمان (عج) بودن.

پدر و مادر عزیز از شما تشکر می‌کنم که مرا تشویق و دعا می‌کردید و بیش از پیش از شما التماس دعا دارم، امیدوارم از من راضی باشید و من دعاگوی شما هستم؛ امید است همه ما توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی را پیدا کنیم و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) این انقلاب را به پیش ببریم».

کد خبر 349599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.