تسهیلات اعطایی دانشگاه صنعتی اصفهان به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، به همراه معرفی بورس های تحصیلی ویژه این دانشگاه به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، 14 و 15 مردادماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی زینل همدانی  گفت: در این همایش که با حضور داوطلبان با معدل دیپلم 18 و بالاتر برگزار می شود، استادان مجرب رشته های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، مهم ترین و به روزترین اطلاعات لازم در خصوص رشته های تحصیلی این دانشگاه را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: معرفی امکانات، توانمندی ها، تسهیلات، خدمات و محیط دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز ویژگی های برجسته و برتری های این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ کشور، از دیگر بخش های چهاردهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری تسهیلات ویژه ای اعطا می کند، افزود: به طور نمونه رتبه های کمتر از 100 کشوری آزمون سراسری که دانشگاه صنعتی اصفهان را برای تحصیل انتخاب کنند، در دوره کارشناسی ماهیانه یک میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند.

زینل همدانی تصریح کرد: اعطای کمک ‌هزینه‌های تحصیلی ماهانه به مدت یک سال به رتبه‌های برتر کنکور شامل، ماهیانه 250 هزار تومان به رتبه‌های تک‌رقمی کنکور با 2.5 انحراف معیار بالاتر از میانگین، ماهیانه 200 هزار تومان به رتبه‌های دورقمی کنکور با 2.5 انحراف معیار بالاتر از میانگین، ماهیانه 200 هزار تومان به رتبه‌های سه‌رقمی کنکور با 2.5 انحراف معیار بالاتر از میانگین و همچنین اعطای ماهیانه 200 هزار تومان به داوطلبان دارای مدال از المپیادهای دانش­آموزی، ازجمله تسهیلات اعطایی دانشگاه صنعتی اصفهان به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان، تسهیلات متعدد دیگری برای داوطلبان ممتاز آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند تعیین کرده که فهرست آن‌ها در سایت دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی اصفهان قابل ‌مشاهده است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: چهاردهمین همایش بزرگ معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای دانش آموزان دختر روز یکشنبه 14 مردادماه و برای دانش آموزان پسر روز دوشنبه 15 مردادماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا،  دانش آموزان ممتاز با معدل دیپلم بالاتر از 18 به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگان جهت حضور در این همایش می‌توانند به سایت http://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن 33912722 (دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان) تماس حاصل کنند.

کد خبر 349572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.