اکران مستند "من حتی یک خط ساده نیستم"

فیلم مستند "من حتی یک خط ساده نیستم" که بر اساس زندگی "مهناز بدیهیان" شاعر، مترجم، نویسنده و فعال اجتماعی ساخته شده، پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه در نجف‌آباد اکران می‌شود.

به گزارش ایمنا، "مهناز بدیهیان" متولد اصفهان و ساکن سانفرانسیسکو است و از جمله پیشگامان ایجاد پیوند بین شعر و فرهنگ شرق و غرب بشمار می‌رود. وی را می توان در زمره شاعران نئورئالیست امروز دانست که به ویژه در حیطه مضمونی، به شدت به سمت اتفاقات روزمره اجتماعی گرایش دارد و عمده پیام شعرهای او در ستایش انسانیت و یا دریغ نیکی‌های از دست رفته است. اشعار و نوشته‌های بدیهیان در سراسر جهان به چند زبان از جمله فارسی، ترکی، ایتالیایی و اسپانیایی منتشر شده‌ است.

نویسندگی و کارگردانی فیلم مستند "من حتی یک خط ساده نیستم" توسط محمد مهدی کاظمی انجام شده و محمد پارسا ابوالقاسمی به‌عنوان دستیار کارگردان، رضا قلیچ خانی تصویر بردار، احمد مهری صدا بردار و محمد محمدی نیز مدیر تولید آن فعالیت داشته‌اند؛ هم‌چنین مائده سلطانی و زهرا مولایی عکاسی پشت صحنه را به عهده داشته است. ضمن اینکه تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ توسط محمد مهدی کاظمی انجام شده و مجری طرح نیز انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر نجف آباد است.

اکران مستند "من حتی یک خط ساده نیستم" و گفت‌وگو با "مهناز بدیهیان" پنج‌شنبه ۱۱ مردادماه ساعت ۱۸ در نجف آباد، خیابان دکتر شریعتی، سه راه فرهنگ، کوچه افلاکیان، مجتمع فرهنگی آسمان، پلاتو انجمن نمایش برگزار می‌شود.

کد خبر 349525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.