صادقی: "پلی‌آف" برای ملی پوشان فوتسال مشکل ایجاد می کند

یک کارشناس فوتسال گفت: ۱۵ بازیکن ستاره در لیگ برتر فوتسال داریم که دقایق زیادی را بازی می کنند، آنها در تیم ملی هم حضور دارند و این شرایط ممکن است از لحاظ انگیزشی و بدنی، برای آن ها مشکل ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا صادقی در مورد این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: لیگ هنوز شکل واقعی به خود نگرفته و تیم ها به طور کامل آماده نیستند. برخی از تیم ها، حتی دوره آماده سازی کاملی هم نداشتند و برخی درگیر جام باشگاه های آسیا هستند. فکر می کنم که بعد از بازگشت تیم مس سونگون از مسابقات آسیایی، لیگ ما شکل جدی تری می گیرد و حساسیت های آن آغاز می شود.

این مدرس رسمی فوتسال ادامه داد: در حال حاضر، لیگ ما شرایط مناسبی ندارد و علت آن جذب دیر هنگام بازیکن یا مربی است، به همین ترتیب، تیم ها به پنج یا شش هفته آغازین به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کنند و بعد از آن لیگ بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط احتمال جابجایی های زیاد را در جدول رده بندی شاهد خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: لیگ امسال به این صورت نیست که تیم ها فاصله زیادی با هم داشته باشند، با توجه به اینکه مرحله پلی آف به لیگ امسال اضافه شده جنگ تیم ها برای حضور در هشت تیم اول بیشتر می شود اما تیم هایی که به احتمال فراوان در پلی آف قرار خواهند گرفت، بیشترِ تمرکز خود را برای این مرحله گذاشته اند و حتی احتمال دارد که با این شرایط، اتفاق های جدیدتری در لیگ ما بیفتد و قهرمانی تیمی را ببینیم، که شاید کمتر قابل باور است.

صادقی با انتقاد از روش جدید برگزاری لیگ برتر فوتسال، تاکید کرد: فقط تعداد بازی‌های لیگ زیادتر شده و از لحاظ مالی و تعداد بازی، بازیکنان شرایط بهتری نخواهند داشت. مبالغی که صرف بازیکنان، مربیان و برای برگزاری بازی ها می شود، همان مبالغ سابق است و این روش، فقط تعداد بازی ها را بیشتر می کند. من اعتقادی به این کار نداشتم، مگر این که زیرساخت آن آماده شود و اگر این اتفاق بعد از آماده شدن زیرساخت ها رخ می داد، شرایط بهتری در لیگ شاهد بودیم.

مربی اسبق تیم ملی دانشجویان ایران خاطر نشان کرد: البته کسانی که این شرایط را برای لیگ برتر تعیین کردند باید جوابگو باشند، آن ها همیشه بر بیشتر شدن بازی ها تاکید داشتند و ممکن است این شرایط برای سال هایی که بازیکنانمان درگیر بازی های ملی هستند، به فوتسال آسیب برساند. ۱۵ بازیکن ستاره در لیگ برتر فوتسال داریم که دقایق زیادی را بازی می کنند، آنها در تیم ملی هم حضور دارند و این شرایط ممکن است از لحاظ انگیزشی و بدنی، برای آن ها مشکل ایجاد کند.

کد خبر 349505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.