لزوم توجه به ساماندهی آب‌های سطحی تا قبل از آغاز فصل بارش

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فصل بهار امسال بارش‌های خوبی داشتیم، اما متاسفانه در هر بارش با آبگرفتگی معابر به دلیل کمبود و یا نبود چاه‌های جذب روبه‌رو بودیم که باید تا فصل بارش آینده این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان صبح امروز (یکشنبه) در چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه متناسب‌سازی پیاده‌روها، خیابان‌ها و معابر از مهم ترین اقدامات شهرداری است، اظهار کرد: در این زمینه در نظر داشته باشیم که با توجه به عدم پرداخت حقوق برخی از کارگران شهرداری علی رغم تلاش‌های صورت گرفته، انجام اقدامات نوسازی بر اساس اولویتبندی در مناطق با توجه به میزان تحقق بودجه صورت گیرد.

وی بازسازی و احیای خانه‌های تاریخی اصفهان با توجه به استقبال خوبی که مردم از این طرح داشتهاند را ضروری دانست و افزود: خانه‌های تاریخی میراث گرانبهای شهر اصفهان است و شهرداری باید با همکاری میراث فرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به احیای این خانهها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با بیان اینکه تابستان سخت و پر بحرانی را پشت سرگذاشتیم و باید برای آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم، افزود: در فصل بهار امسال بارشهای خوبی داشتیم که متاسفانه در هر بارش با آبگرفتگی معابر به دلیل کمبود و یا نبود چاه‌های جذب روبهرو بودیم که باید تا فصل بارش آینده این مشکل برطرف شود.

همچنین عباسعلی جوادی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه  محل فعلی استقرار اعضای شورای شهر را شایسته مردم و اعضای شورای این شهر ندانست و گفت: شهروندان از این محل ناراضی بوده و تردد و پارک خودروی ارباب رجوع موجب ایجاد ترافیک شده است؛ از هیئت رییسه درخواست داریم تا نسبت به تعیین محل جدید برای شورای شهر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 349504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.