ادارات از چراغانی‌ شبانه پرهیز کنند

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ادارات و سازمان‌های شهر اصفهان از ریسه بندی و چراغانی‌ شبانه در سطح شهر به منظور کاهش خاموشی‌ها پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گزارش متولیان آب در سه حوزه تولید، توزیع و مصرف در جلسه ستاد خشکسالی استان اصفهان مسرت بخش بود، اظهار کرد: مسئولان توانستند با همکاری مردم در فصل بهار و تابستان بحران آب را به خوبی پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه شهرداری و به ویژه معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها نیز اقدامات ارزندهای را در حوزه مدیریت مصرف انجام دادند، اظهار امیدواری کرد: فعالیت‌های فرهنگسازی در حوزه صرفهجویی آب باید همچنان ادامه یابد تا شاهد تکرار شرایط بحرانی نباشیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در کنار صرفه‌جویی در مصرف آب باید صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه در شرایط گرمی هوا مورد توجه قرار گیرد، گفت: بارها مشاهده شده است که در بخشهای مختلف شهر ارگان‌ها و نهادهای مختلف از چراغانی زیادی در ادارات و سازمان‌ها استفاده می‌کنند که باید از این اقدام پرهیز شود تا در مواقع پیک مصرف خاموشی‌ها را نداشته باشیم.

کد خبر 349498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.