غرق شدن جوان ۳۰ ساله در دریاچه چمگردان/ ۴۰۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق کشف شد

کشف ۴۰۰ کیلو چوب بلوط قاچاق در فلاورجان، کشف ۱۴ کیلو گرم تریاک در شهرضا، کشف ۱۴ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان و غرق شدن جوانی ۳۰ ساله در دریاچه چمگردان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان، فلاورجان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان فلاورجان حین گشت زنی در منطقه مربوطه به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۰۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق که در صندوق عقب و صندلی های خودرو بود کشف شد.

سرهنگ نیکبخت ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۱۴ کیلو گرم تریاک در شهرضا

سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از کنگان به سمت رشت در حرکت بودمشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۴کیلوو۵۰۰گرم تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۱۴ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

سرهنگ حسن یار دوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد :ماموران کلانتری ۳۳ اصفهان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یکدستگاه خودروی سواری تیبا مشکوک می شوند.

وی گفت : ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۴ هزار نخ سیگار و۹۶ بسته تنباکو میوه ای ۲۵۰ گرمی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است بیان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر وبرای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در اصفهان

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی سمیرم اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این خودرو حامل یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی سوزوکی خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ قرقانی بیان کرد: ارزش موتورسکیلت کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است .

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش اقساطی خودرو در اصفهان

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر واریز مبلغ ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای خرید اقساطی خودرو و عدم دریافت خودرو و پاسخگو نبودن شرکت موردنظر، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شاکیان پس از مشاهده تبلیغاتی با عنوان "فروش خودروهای داخلی با اقساط ۷۰ ماهه بدون پیش‌پرداخت و تحویل فوری" در کانال‌های مجازی با شخص آگهی‌دهنده تماس گرفته و مبلغ مذکور را به‌عنوان هزینه‌های بیمه و ... پرداخت کرده بودند که فرد کلاهبردار پس از دریافت مبلغ مربوطه تلفن همراه خود را خاموش و پاسخگوی خریداران نبوده است.

وی افزود: مأموران پلیس فتای اصفهان پس از انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی، متهم را که مبلغ ۸ میلیارد ریال در استان اصفهان و چندین استان دیگر کشور کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و پس از نیابت قضائی دریکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر کردند.

توقیف محموله میلیاردی لوازم‌خانگی قاچاق در اصفهان

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مسقف ایسوزو کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل تعداد۴ دستگاه یخچال فریزر و ۲۷ دستگاه کولرگازی خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ کریمی از دستگیری راننده خودرو در این زمینه خبر داد و بیان داشت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام‌شده است.

غرق شدن جوانی ۳۰ ساله در دریاچه چمگردان اصفهان

سرهنگ غلامرضا افشاری، فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "لنجان" از غرق شدن جوانی در دریاچه "چمگردان" این شهرستان مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: این جوان ۳۰ ساله به قصد شنا کردن داخل آب‌رفته بود که متأسفانه به علت عدم آشنایی با فن شنا و باتلاقی بودن دریاچه غرق و جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان بیان کرد: جسد متوفی طبق دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کد خبر 349474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.