عدالت محوری در دستورکار جشنواره کودک/ زیرساخت‌های گردشگری فراهم شود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه عدالت محوری از مهم‌ترین سیاست‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، گفت: سرویس‌هایی را در ایام جشنواره برای جابجایی کودکان از محلات مختلف برای حضور در برنامه‌ها و تماشای فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته‌ایم.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر از دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری این جشنواره از سوی مسئولان اجرایی ارایه شد.

وی با بیان اینکه اعلام فراخوان داوران جوان و خبرنگاران نوجوان انجام و با استقبال خوبی نسبت به سال‌های گذشته روبه رو بوده است، ادامه داد: انتخاب افراد در این بخش نیز بر اساس شایستگی‌ها بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عدالت محوری از مهم‌ترین سیاست‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، افزود: برای این امر سرویس‌هایی را در ایام جشنواره برای جابجایی کودکان از محلات مختلف برای حضور در برنامه‌ها و تماشای فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته‌ایم.

وی توجه به هنرمندان اصفهانی و جلوگیری از فرار نخبگان هنر به ویژه هنر سینما را نیز از دیگر اهداف در دستور کار برگزاری جشنواره کودک در اصفهان دانست و گفت: همچنین در نظر داریم هنرمندان تمام استان‌ها و کشورهایی که در این جشنواره شرکت می‌کنند نیز ذی نفع کیفیت برگزاری جشنواره باشند.

روشن با بیان اینکه چهار بزرگداشت در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: افزایش کیفیت در کنار مدیریت بودجه‌ها در دستور کار مسئولان برگزاری جشنواره کودک قرار دارد.

وی بابیان اینکه در سال جاری همکاری مردم و به ویژه سمن‌ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همکاری‌های قابل توجهی را داشته‌اند، ادامه داد: بسیاری از همشهریان به صورت داوطلبانه وافتخاری برای همکاری با جشنواره اعلام همکاری کرده‌اند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه تنها در صورت دایمی شدن برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌توان برنامه‌ریزی درست و تاثیرگذاری را برای این جشنواره انجام داد، گفت: بایدتوجه داشت که در حال حاضر با توجه به بازسازی سینما ساحل و راه‌اندازی سینماها در سیتی سنتر با مشکل زیرساخت برای نمایش فیلم‌ها مواجه نیستیم.

وی تصریح کرد: آنچه در خصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص آن غفلت شده است موضوع گردشگری این جشنواره بوده است که بایددر آینده به این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 349449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.