گرمی هوا دلیل کنده شدن چمن نقش جهان

مدیر ورزشگاه نقش جهان گفت: ریشه چمن‌ سست است و در همین موقع از سال گذشته چنین اتفاقی برای چمن افتاد اما با خنک‌تر شدن هوا، وضعیت چمن نیز بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا کریمیان در مورد چمن ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: چمن ورزشگاه صبح کاور می‌شود و بعدازظهر برداشته می‌شود، خوشبختانه هوای گرمی که همیشه از آن ترس داشتیم رفع شد و از این به بعد دوباره چمن بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: زمین سیستم گرمایش دارد. در حال حاضر که مشکل آب داریم و آب را با کمترین هدررفت استفاده می‌کنیم چون سطح چاه آب هم پایین آمده است.

مدیر ورزشگاه نقش جهان دلیل کنده شدن چمن ورزشگاه را گرمی هوا عنوان کرد و افزود: ریشه چمن‌ سست است و در همین موقع از سال گذشته چنین اتفاقی برای چمن افتاد اما با خنک‌تر شدن هوا، وضعیت چمن نیز بهتر می‌شود.

وی تصریح کرد: نگهداری چمن ورزشگاه نقش جهان بر عهده باشگاه سپاهان است، تغییرات زیادی در ورزشگاه انجام شده که می توان به رنگ‌آمیزی نرده‌ها و اجرای طرح تقویت اشاره کرد. تا دو، سه روز گذشته اینجا کاملاً کارگاهی بود و پس از این دیدار نیز مجدداً کارگاه می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه پس از اتمام اجرای طرح تقویت، چادرها نصب می‌شود، خاطرنشان کرد: به گفته شرکت توسعه اماکن ورزشی، چادرها آماده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، ضمن اینکه تکلیف تپه‌های خاکی باید از سوی اداره کل ورزش و جوانان مشخص شود و از عهده ما خارج است. در ورودی و خروجی شرق ورزشگاه نیز در حال ساخت و آماده‌سازی است اما تا زمانی که تپه‌های خاکی وجود دارند قابل استفاده نیست. 

مدیر ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد: در ورودی شرقی پارکینگِ کاملاً آماده‌ای داریم که هنوز به دلیل وجود تپه خاک قابل استفاده نیست و اگر خاک‌ها از این محل برداشته شود بار ترافیک ورودی و خروجی ورزشگاه کنترل می‌شود.  

کد خبر 349390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.