ایران‌پوریان: کیفیت نامناسب چمن نقش جهان بر شرایط بازی تأثیر گذاشت

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: درست است که هر دو تیم بازی بی‌کیفیتی انجام دادند اما وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان هم بر شرایط بازی بی‌تأثیر نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ایران پوریان پس از تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت آبادان در اولین دیدار از مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی تحت تأثیر بدنسازی اول فصل قرار گرفته بود و هر دو تیم خیلی بی‌کیفیت ظاهر شدند.

وی ادامه داد: در نیمه اول یکی، دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم اما در مجموع شرایط خیلی خوبی نداشتیم و خوب فوتبال نکردیم و در نهایت هم موفق به کسب نتیجه لازم نشدیم.

ایران پوریان افزود: مطمئناً بازی بدون حضور تماشاچی بی روح است و بدترین تنبیه این است که هواداران را از حضور در ورزشگاه محروم کنند چون لذت فوتبال به هودارانش است. امروز انرژی مضاعفی که از هواداران می‌گرفتیم را نداشتیم و متأسفانه نتوانستیم نتیجه قابل قبولی را به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: چمن ورزشگاه نقش جهان واقعاً کیفیت مناسبی نداشت.در  دو روز گذشته در این ورزشگاه تمرین داشتیم و با این وضعیت چمن حتی نتوانستیم تمرین خوبی انجام دهیم. این موارد بهانه نیست و واقعاً کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان به نحوی بود که نتوانستیم در زمین خوب ظاهر شویم.

کد خبر 349385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.