اقدامات نظامی یمن عربستان را غافل گیر کرده است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: اقدامات نظامی یمن و حزب الله عربستان و ارتش آمریکا را غافل گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران با اشاره به اقدامات حزب الله و یمن در برابر ناوهای عربستان اظهار کرد: بمباران ناو عربستان و بسته شدن مسیرهای ارتباطی عربستان، آمریکا و اسراییل را در صحنه شکست داده است.

وی افزود: اقدامات نظامی یمن و حزب الله عربستان و ارتش آمریکا را غافل گیر کرده و طولانی شدن جنگ این کشورهای هم پیمان ظالم را گرفتار ساخته است و همواره با شکست و ضربه هایی از حزب الله روبه رو بوده اند و این مسیر تداوم دارد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه جنگ با ایران هم شکست حکومت های ظالم را به دنبال خواهد داشت و اگر آن ها سناریو جنگ با ایران را داشته باشند این جنگ منفعتی جز سرنگونی حکومت ظالمانه آن ها را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دستاوردهای نظامی ایران صحنه را برای پیشروی ارتش نظامی آمریکا در خاک کشورمان و حمله به تاسیسات مهم را نمی دهد و این تهدیدهای ترامپ با پاسخ قاطع سران کشور و نیروهای نظامی کشورمان روبه رو می شود که البته مردم آمریکا نیز مخالف جنگ هستند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه در کشور به دستاوردهای اقامه این فریضه الهی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه به برکت انقلاب اسلامی در سراسر کشور اقامه می شود.

وی ادامه داد: اقامه نماز جمعه فرصت خوبی برای ارتقاء بصیرت و آگاهی مردم در هر منطقه بوده که فضیلت های معنوی زیادی را به همراه داشته و امامان جمعه همواره ملزم به حفظ استقلال و دفاع از حقوق مردم بوده و هیچ وابستگی نباید به دولت ها داشته باشند.

خطیب جمعه تیران با اشاره به تغییراتی که در شورای سیاست گذاری نماز جمعه کشور صورت گرفته، اظهار کرد: این تغییرات با ارایه برنامه و سیاست های جدیدی بوده که منفعت آن به اقامه این فریضه و تقویت ستادهای نماز جمعه شده است که جذب حداکثری و دفع حداقلی و حفظ استقلال از دولت ها و دفاع از حقوق مردم از جمله این سیاست های جدید است.

وی ادامه داد: امامان جمعه در مدیریت جدید فرصت خوبی برای انتقاد، بیان پیشنهادات و اعلام نظرات خود هستند و رییس شورای سیاست گذاری با آرامش و با روحیه نقدپذیری به اظهارات امامان جمعه توجه می کند که این اقدامات نتایج خوبی را خواهد داشت.

کد خبر 349365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.