اتحاد، دشمن را مجبور به عقب نشینی می کند

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: مردم نیازها و مطالباتی دارند که باید به آن ها رسیگی شود؛ مردم ولی نعمت مسئولان هستند به همین دلیل موظف به خدمت به آنان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره(س) شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی رمز قبولی طاعات و عبادات و اعتلای جایگاه معنوی افراد است.

وی در ادامه با بیان اینکه پرهیز از گناه یک ملکه نفسانی است، تصریح کرد: زندگی ائمه طاهرین و بزرگان دینی برای همه الگوی اصلاح سبک زندگی و عبادت خداوند است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه امام راحل(ره) زمینه ترویج مبانی دینی را فراهم کرد، تآکید کرد: انقلاب اسلامی امکان اجرای قوانین اسلامی در داخل کشور را فراهم و جهانیان را با ابعاد مختلف این آیین نجات بخش، آشنا کرده است.

یعقوبی با اشاره به خروج آمریکا از معاهده برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام، تصریح کرد: رهبران آمریکا از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، همواره با آن مقابله و تلاش کرده اند در برابر خواست ملت ایران مبنی بر حمایت از اسلام و انقلاب، ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حال حاضر در اوج اقتدار است، اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در شرایطی قرار دارد که امکان هرگونه دخالت یا تجاوزی از بیگانگان سلب شده است.

امام جمعه شهرضا آمریکا و اسراییل را مهمترین دشمنان اسلام و انقلاب دانست و افزود: رژیم غاصب اسراییل انسان های بیگناه را می کشد و با زیاده طلبی، حقوق افراد را غصب می کند.

یعقوبی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام داخلی، اظهار کرد: دشمنان قصد دارند با اختلاف افکنی به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: مردم مسلمان و انقلابی ایران در طول چهار دهه گذشته همواره با دسیسه های بیگانگان مواجه بوده و در مقابل آن ایستادگی کرده اند.

امام جمعه شهرضا وحدت نیروهای داخلی را عامل شکست توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب دانست و تصریح کرد: اتحاد مردم انقلابی ایران توطئه های بزرگی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله یا تحریم های اقتصادی را با شکست مواجه کرد.

حجت الاسلام یعقوبی تآکید کرد: مدیران کشور باید با روحیات انقلابی و تلاش جهادی برای خدمت به مردم وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه مردم ایران لیاقت دریافت بهترین خدمات را دارند، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران عزیزتزین فرزندان خود را برای حفظ انقلاب و اسلام تقدیم کردند و هرگز در حمایت از ولایت و ارزش های انقلاب کوتاهی نکردند.

وی تاکید کرد: اقشار مختلف مردم مطالباتی دارند که باید به آن رسیدگی شود، مردم هم به وضعیت کشور و اقدامات دشمن واقف هستند.

امام جمعه شهرضا با تآکید بر ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند جامعه، اظهار کرد: افرادی که توانمندی مالی دارند تلاش کنند تا جایی که امکان دارد از نیازمندان حمایت کنند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: دولت تلاش می کند تا با استفاده حداکثری از امکانات موجود، نیازهای مردم را برطرف کند که ستودنی است.

وی اضافه کرد: اتحاد مسئولان در همه سطوح، دشمن را وادار به عقب نشینی کرد؛ باید این روش را ادامه دهیم و در عین حال برای رفع مشکلات موجود تلاش کنیم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به تشدید معضل کم آبی، اظهار کرد: در این شرایط لازم است ضمن رعایت الگوی مصرف، به عنوان امر به معروف و نهی از منکر دیگران را به پرهیز از اسراف دعوت کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی بر ضرورت آموزش احکام دینی توسط والدین به فرزندان تاکید و اظهار کرد: پدر و مادر باید از سنین کودکی فرزندان را به انجام امور عبادی همچون اقامه نماز یا قرآئت قرآن تشویق کنند.

کد خبر 349357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.