چیزی را انتخاب کن که می‌خواهی باشی

بازیگر سرشناس سینما در سخنرانی برای دانش‌آموزان گفت: اگر پول را انتخاب کنی به نتیجه نمی‌رسی. اگر دنبال موفقیت باشی به نتیجه نمی‌رسی. باید چیزی را انتخاب کنی که می‌خواهی باشی، اما باید آن را درست زندگی کنی.

به گزارش ایمنا، آنتونی هاپکینز که به عنوان مهمان در یازدهمین نشست سالانه کنفرانس LEAP سخنرانی می‌کرد از تجربیاتش برای جوانان سخن گفت.

درحالی که بسیاری از این بازیگر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران زنده نسل خودش یاد می‌کنند، اما سِر آنتونی هاپکینز دلش نمی‌خواسته بازیگر شود. وی در این سخنرانی گفت که بازیگری را پس از آن کشف کرد که مدت‌ها فردی مردم‌ستیز با رفتاری قلدرانه بوده است.  

هاپکینز از خودش به عنوان فردی یاد کرد که در مدرسه خیلی درخشان نبود و  برای این سراغ بازیگری رفت که کار بهتری نداشت. هاپکینز در این سخنرانی به اهمیت خودباوری و داشتن انگیزه و عزم تاکید کرد و از روزهای نخست بازیگری‌اش نیز یاد کرد که در درامی در رویال ولش کالج بازی می کرد.

هاپکینز که اکنون با همسرش در مالیبو زندگی می‌کند، گفت: نخستین بار در سال ۱۹۷۳ کالیفرنیا را دید و این در حالی بود که برای فیلمبرداری در فیلمی با عنوان «دختری از پترووکا» با گلدی هاون به آنجا آمده بود و از این جا بود که فهمیدم باید در هالیوود باشد. وی تاکید کرد که می‌دانستم که به اینجا برمی‌گردم.

بازیگر ۸۰ ساله سینما گفت: معتقدم ما توانایی‌های زیادی داریم. درباره زندگی خودم باید بگویم هنوز باور نمی‌کنم که زندگی‌ام اینی که هست باشد چون باید در حالت مستی یا چیزی شبیه به این، در ولز می‌مردم.

او ادامه داد: می‌توانیم مرگ و یا بهترین زندگی را انتخاب کنیم.

این بازیگر سرشناس ولزی درباره کسب ثروت گفت: اگر پول را انتخاب کنی به نتیجه نمی‌رسی. اگر دنبال موفقیت باشی به نتیجه نمی‌رسی. باید چیزی را انتخاب کنی که می‌خواهی باشی، اما باید آن را درست زندگی کنی. باید چنان عمل کنی که هر لحظه با آن باشی و آن وقت است که جای درست قرار گرفته‌ای.

هاپکینز که اخیرا در فصل دوم سریال «وست‌ورلد» بازی کرد، در درام بعدی نتفلیکس با عنوان «پاپ» دیده خواهد شد. او در نقش پاپ بندیکت در کنار جاناتان پرایس در نقش پاپ فرانسیس ظاهر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 349348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.