تنوعی از نقاشی‌های آبرنگ‌ در خانه صفوی

نمایشگاهی از آثار آبرنگ "امیرصفایی تخته فولادی" در نگارخانه صفوی برگزار می‌شود. این هنرمند برای خلق نقاشی‌های خود تنوع موضوعی را انتخاب کرده و اعتقاد دارد این تنوع باعث ارتباط همه مخاطبان با آثارش می‌شوند.

امیرصفایی تخته فولادی در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا در خصوص این نمایشگاه که با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی میرک برگزار شده است، گفت: در این نمایشگاه ۱۵ اثر آبرنگ با موضوعاتی از قبیل طبیعت، مسابقه اسب سواری، ابنیه تاریخی و زندگی روستایی در معرض نمایش گذاشته‌شده است که این آثار با نگاهی مردم‌نگارانه و نزدیک به طبیعت کار شده‌اند. 

وی درباره علت تنوع موضوعات در نقاشی‌های خود گفت: با توجه به اینکه افراد مختلفی به نمایشگاه می‌آیند یک موضوع ویژه را در نظر نگرفتم تا همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و در واقع دلیل این گوناگونی موضوع به نوع نگرش من برمی گردد. اینکه فکر می کنم اگر قرار به پرداخت یک موضوع باشد پس همان یک تابلو برایش کافی است و برای برگزاری یک نمایشگاه باید تنوع موضوع را در نظر گرفت.

امیررضا صفایی تخته فولادی متولد ۱۳۵۲ است، وی دانش‌آموختۀ رشته نقاشی از هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان است و از سال ۸۷ تاکنون به‌عنوان مدرس طراحی و نقاشی در این هنرستان فعالیت دارد. تخته‌فولادی در طول مدت فعالیت خود از دانش اساتیدی همچون هوشنگ جزی زاده، اکبر مصری پور و بهرام طاهری بهره برده است. وی هم‌چنین مدیر هنری موسسه "نیک پندارنوین" وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است.

نمایشگاه آبرنگ امیرصفایی تخته فولادی جمعه ۵ مردادماه ساعت ۱۷ گشایش خواهد یافت و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۰ مردادماه همه روزه صبح‌ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها ساعت ۱۷ تا ۲۳  به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند

کد خبر 349265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.