امکانات ورزش و جوانان تیران پاسخگوی نیاز حوزه جوانان نیست

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: امکانات و نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان تیران و کرون پاسخگوی نیاز حوزه جوانان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مهدی مرادی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به گستردگی برنامه و نیازهای قشر جوان جامعه و لزوم هم افزایی بین بخشی برای پاسخ به آن اظهار کرد: امکانات و نیروی انسانی اداره ورزش و جوانان تیران و کرون پاسخگوی نیاز حوزه جوانان نیست چراکه وجود تنها یک نیروی کارشناس، در مقابل جمعیت ۴۰ درصدی این شهرستان بازدهی خوبی ندارد.

وی افزود: برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت سازمان های مردم نهاد جوانان، هویت بخشی به جوانان، افزایش مشارکت اجتماعی این قشر، اوقات فراغت و مواردی از این قبیل باید در حوزه جوانان این شهرستان انجام شود که این گستردگی ماموریت در توان یک نیروی  کارشناس و بدون امکانات اداری و اعتبار مالی نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون عدم وجود نیروی کارشناس در حوزه اجتماعی را یکی از دغدغه های اداره ورزش و جوانان برای رسیدگی به حوزه آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پاسخ به نیازهای اجتماعی جوانان نیازمند کارشناس و نیروی توانمند در این حوزه هستیم.

وی اضافه کرد: اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و دستگاه حوزه اجتماعی با هم افزایی بین دستگاهی و مشارکت سازمان های مردم نهاد به نیازهای اجتماعی جوانان با ورزش و جوانان تعامل و همکاری داشته باشند.

مرادی هم افزایی بین بخشی را در حوزه جوانان خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه های اداری و خدماتی شهرستان با به کارگیری ظرفیت و توان خاص خود برای تامین نیازهای جوانان در صحنه حاضر و فارغ از مسئولیت اداری همکاری کنند.

کد خبر 349240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.