همت آباد، همت بلند می‌خواهد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بافت فرسوده محله همت آباد با همت مدیران و اهالی محل نوسازی می‌شود، گفت: با ارائه طرح‌های تشویقی و تخفیف به مالکان و ساکنان این محله امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ بتوانیم شاهد ساخت بافت جدید و استاندارد همت آباد باشیم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا برکت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه کسب رضایت‌مندی شهروندان در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است، اظهار کرد: رضایت‌مندی شهروندان تنها با کار و تلاش جهادی در کنار برنامه‌ریزی دقیق با استفاده از علم، فن‌آوری و تکنولوژی روز محقق می شود.

وی ادامه داد: در محدوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان پروژه های بزرگی مانند مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، مصلی بزرگ اصفهان، سالن اجتماعات گلستان شهدا و ... در دست اجرا است که تکمیل آن ها به کار مجدانه، تلاش جهادی و تامین بودجه های لازم در زمان مناسب نیاز دارد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال ۹۷ پروژه سالن بزرگ اجتماعات گلستان شهدا را تکمیل خواهیم کرد، ادامه داد: طی تفاهم‌های انجام شده این پروژه باید با همکاری سه جانبه میان استانداری، بنیاد شهید و شهرداری انجام شود که از آغاز پروژه تا به امروز شهرداری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه کرده است، اما متاسفانه دو طرف دیگر هنوز سهم خود را تامین و تزریق نکرده‌اند.

برکت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای تکمیل پروژه سالن بزرگ اجتماعات گلستان شهدا ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است که امیدواریم با تدبیر نماینده ولی فقیه در اصفهان و توصیه‌های لازم، دو طرف دیگر تفاهم‌نامه در زمان مناسب به تعهدات خود عمل کنند تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی پروژه مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) را یکی از ظرفیت های بزرگ و کارآمد استان اصفهان دانست و گفت: به طول انجامیدن این پروژه به دلیل تحقق نیافتن بودجه‌های دولتی بوده است که طی رایزنی‌های انجام شده با سرمایه‌گذاران به دنبال جذب بیش از دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال آورده بخش‌خصوصی هستیم تا بتوانیم هتل ۵ ستاره و مجموعه‌های تجاری پروژه را تکمیل کنیم.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان مجموعه بزرگ فرهنگی مذهبی تخت فولاد را یکی از ظرفیت‌های گردشگری و تاریخ مستند قرن‌های پیشین اصفهان دانست و گفت: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۱۵ هزار گردشگر که ۴۷ درصد آن‌ها جوانان بوده‌اند از مجموعه تخت فولاد دیدن کرده‌اند و با مشاهیر بزرگ دینی، هنری، علمی و علمای آرمیده در دل خاک این سرزمین آشنا شده‌اند.

برکت نوسازی بافت فرسوده محله همت آباد را از دیگر اولویت‌های منطقه ۶ شهرداری اصفهان دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای نوسازی این بافت انجام خواهیم داد و با ارائه طرح‌های تشویقی و تخفیف به مالکان و ساکنان این محله امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ بتوانیم شاهد ساخت بافت جدید و استاندارد در محله همت آباد باشیم.

وی اظهار کرد: در کنار همه فعالیت‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم شهر، به پیوست‌های فرهنگی نیز توجه ویژه داریم تا در کنار تغییرات ساختاری شاهد ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی نیز باشیم.

کد خبر 349235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.