۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
 Misty II به زودی پیش شما می‌آید

شرکت روباتیک Misty که پیش از این زمان عرضه محصول جدید خود را دسامبر سال ۲۰۱۸ و با قیمتی حدود ۳۲۰۰ دلار اعلام کرده بود، از عرضه روبات Misty II در سال ۲۰۱۹ خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جالب است بدانید بسیاری از کارهایی که روبات همیار هوشمند Misty I قادر به انجام آن‌ها بود با Misty II صورت پذیر است. این ربات از دو پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکام نیرو گرفته و روی سیستم عامل های Windows IoT Core و اندروید ۷ اجرا می‌شود. Misty II قابلیت انجام کارهای زیادی مانند نقشه برداری از محیط منزل و یا تشخیص چهره افراد را دارد و شرکت سازنده امیدوار است که این روبات به یکی از اعضای خانواده افراد تبدیل شود.

این روبات یکی از جذاب‌ترین ساخته‌های انسان در زمینه روباتیک است که برای طیف وسیعی از کاربران نظیر توسعه دهندگان نرم افزار، صاحبان صنایع و کسب و کار، دانشجویان و در مجموع همه افرادی که در حوزه برنامه نویسی و مهندسی فعالیت دارند، کارایی دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت آمازون نیز در حال کار کردن بر روی یک روبات خانگی جدید است و رقیب‌های زیادی مانند روبات Kuri, Pepper ,Buddy برای Misty II وجود دارد.

روبات Misty II با قیمت ۲ هزار دلار در فوریه سالا ۲۰۱۹ در دسترس علاقه‌مندان قرار میگیرد. این در حالی است که هزینه روبات‌های خانگی دیگر مانند Kuri و  Buddy بیش از ۵۰۰ دلار برآورد شده است.

کد خبر 349109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.