عرضه محصولات با نرخ دولتی در شهرضا

شهرضا - رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرضا گفت: باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که شرایط سختی را پیش رو داریم، باید حداکثر توان برای کاستن از فشار اقتصادی بر مصرف کننده و تأمین امنیت اقتصادی بازار، به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدعلی اباذری امروز (سه‌شنبه) در جلسه کارگروه ویژه کنترل و تنظیم بازار این شهرستان، اظهار کرد: باید آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات اقتصادی دشمن وجود داشته باشد، زیرا دشمنان از حداکثر توان در این عرصه استفاده کرده‌اند تا به اهداف خود در ضربه زدن به اقتصاد کشور دست یابند.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد هماهنگی کامل بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی  برای تأمین امنیت اقتصادی، تصریح کرد: باید این واقعیت تلخ را بپذیریم که شرایط سختی را در پیش داریم، بنابراین باید حداکثر توان برای کاستن از فشار اقتصادی بر مصرف کننده و تأمین امنیت اقتصادی بازار، بکار گرفته شود.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرضا گفت: اصناف و بازاریان شهرضا همواره به ایمان و انصاف مشهور بوده‌اند، بنابراین لازم است با کسانی که قصد دارند با سوء استفاده از موقعیت فعلی و با اقدامات برنامه‌ریزی شده، در امینت بازار اختلال ایجاد کنند، مقابله شود.

اباذری اضافه کرد: عرضه محصولات با نرخ دولتی همچنان ادامه پیدا می‌کند، اما لازم است پیش از عرضه هرگونه کالایی در شهرستان، بازرسان این انجمن و اتاق اصناف باخبر شوند و بر روند عرضه نظارت کند.

وی با بیان اینکه گاهی حتی نهادهای نظارتی نیز از عرضه محصولات با نرخ دولتی باخبر نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: عدم آگاهی رسانی مناسب در عرضه کالاها و اقلامی با نرخ دولتی، باعث سوء استفاده برخی افراد و محروم شدن اقشار نیازمند شده است.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرضا تأکید کرد: سهمیه گوشت قرمز، برنج و مرغ با نرخ دولتی اختصاص یافته به شهرضا با جمعیت شهرستان مطابقت ندارد و لازم است تا روند افزیشی در پیش بگیرد.

کد خبر 349092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.