شادی به محلات شهر می‌آید

همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان شهریورماه سال‌جاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در محلات مختلف شهر اجرا می‌شود.

سید ابراهیم حسینی، مسئول رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: حجم برنامه‌های تابستان سازمان بسیار زیاد است و مردم می‌توانند از طریق سایت‌های اطلاع رسانی شهرداری از عناوین برنامه‌ها اطلاع پیدا کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در اصفهان، ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی در محلات شهر برنامه‌ریزی شده است و در شهریورماه اجرا می‌شود.

مسئول رویدادهای فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در روز پنجم مردادماه سال جاری همزمان با بزرگترین کسوف قرن ویژه برنامه‌ای در اصفهان اجرا می‌شود تا مردم بتوانند با استفاده از ابزارهای کارشناسان به رصد ستارگان بپردازند و از تماشای این رویداد عظیم لذت ببرند، افزود: مکان برگزاری این ویژه برنامه هنوز به تایید فرمانداری اصفهان نرسیده و به محض مکان‌یابی اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام می‌شود.

حسینی ادامه داد: در مجموعه باغ نور به عنوان پاتوق شبانه برای شب نشینی خانواده‌ها هر شب نمایش طنزی با عنوان"گیج و ویج" تا هفتم مرداد ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایش "شهر هرت" تا پایان مرداد ماه در محل باغ نور ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود، اظهارکرد: شهروندان میتوانند جهت تهیه بلیت به مجموعه باغ نور مراجعه و یا از طریق سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

حسینی با اشاره به برگزاری جشنواره "خانواده شاد" در مناطق مختلف شهر اصفهان، گفت: جشنواره خانواده شاد تلفیقی از نمایش و جُنگ با محوریت مسایل خانواده است که در قالب طنز در محلات شهر اجرا می‌شود و تا ۱۲ مرداد ماه ادامه دارد.

 وی گفت: پس از اتمام جشنواره خانواده شاد، جشنواره "نشاطستان" در شهر اصفهان برگزار می‌شود که به زودی جزییات آن را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

کد خبر 349080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.