جمشید مشایخی همچنان در بیمارستان است

فرزند جمشید مشایخی از نامشخص بودن زمان ترخیص پدرش از بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، نادر مشایخی درباره حال عمومی استاد مشایخی اظهار کرد: بعد از دو عمل جراحی که پدر طی هفته گذشته داشته الان حال عمومی خوبی داردف اما همچنان باید در بیمارستان بستری باشد.

وی افزود: پدر همچنان در «آی سی یو» بستری است و با اینکه به لحاظ جسمی حالش خیلی بهتر شده است ولی زمان انتقال به بخش و یا مرخص شدن هنوز معلوم نیست.

این رهبر ارکستر درباره برخی حواشی که درباره عکس گرفتن تعدادی از چهره های هنری با استاد مشایخی در رسانه ها منتشر شده است، گفت: پدر همواره انسان متواضع و مردمی بوده است بنابراین نسبت به این موضوعات واکنشی ندارد و ما فرزندان نیز به تبعیت از پدرمان اشکالی در این کار نمی بینیم.

وی با توضیح اینکه به توصیه پزشکان، ملاقات ها از استاد مشایخی نباید زیاد باشد، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، تنها بودن در بیمارستان بسیار سخت است و ملاقات های گاه و بی گاه هنرمندان تا حدودی می تواند قوت قلب پدر باشد.

جمشید مشایخی چندی پیش به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری بود که بعد از درمان از بیمارستان مرخص شد، اما هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل روده و صفرا در بیمارستان آتیه بستری شد.

وی از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» بازیگری‌ را آغاز کرد و در سال ۱۳۴۴ با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد. «گاو»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده ۵۹» از جمله فیلم های سینمایی است که مشایخی در آن ایفای نقش کرده است.
وی در دوران بازیگری خود در سریال های تلویزیونی چون «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی (ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» بازی کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

کد خبر 349057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.