چاپ دستی، جلوه‌ای از بیان شخصی هنرمند

نمایشگاهی از آثار چاپ دستی با عنوان "بیان شخصی" در گالری نقش‌خانه حوزه هنری برپا شده است. این آثار توسط دانشجویان دانشگاه سپهر خلق شده‌اند.

به گزارش ایمنا، چاپ دستی که با نام‌های چاپ هنری و گراورسازی نیز شناخته می‌شود، شاخه‌ای از هنرهای تجسمی است که در آن اثر هنری از طریق چاپ تصویر بر روی یک سطح، عموماً کاغذ یا گاهی پارچه، چرم، پلاستیک و سطوح دیگر، توسط هنرمند خلق  می‌شود.

نمایشگاه "بیان شخصی" به سرپرستی "میلاد فیروزفر" و با آثار چاپ دستی دانشجویان دانشگاه سپهر شامل راحله بابایی، مریم باقری، الهه بی‌ریا، مروارید پورهنگ، مهدیس تسلیمی، نیلوفر جباری، فاطمه حسین‌پور، سپیده حسینیان، آیدا حکیمیون، مریم رمضانی، ناهید روستایی، امینه سرجوقیان، ریحانه فخاری، میلاد فیروزفر، سپیده مختاری، سارا وکیلی و مریم یونسی ارایه داده شده است.

نمایشگاه چاپ دستی "بیان شخصی" پنج‌شنبه چهارم مردادماه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا نهم مرداد به‌جز روزهای جمعه صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها ساعت ۱۶ تا ۱۹ به گالری نقش‌خانه، واقع در خیابان آمادگاه، مجموعه سوره مراجعه کنند.

کد خبر 349054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.