رضوانی: بدهی دولت و بیمه رانندگان بار سنگینی به اتوبوسرانی تحمیل کرده است

فرماندار اصفهان گفت: تکمیل خط یک مترو اصفهان بیانگر همت والای مجموعه مدیریت شهری برای توسعه حمل و نقل شهری در اصفهان است.

به گزارش ایمنا، احمد رضوانی صبح امروز (دوشنبه) در آیین بهره برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات حمل و نقل که در سطح کشور و استان وجود دارد حرکت‌های خوبی توسط مدیریت شهری اصفهان پیگیری و به ثمر رسیده که نمونه بارز آن بهره برداری از خط یک قطار شهری اصفهان بود، بنابراین جا دارد از همت بلند شهردار اصفهان، شورای اسلامی شهر و تمامی دست اندرکاران تشکر کنم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با مشکلات جدی روبرو است، گفت: این مشکلات در شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان و استان مطرح شده و با پیگیری های مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در جریان تمام مسائل ریز و درشت این سازمان هستیم.

وی با بیان اینکه بدهی دولت به اتوبوسرانی و مشکلات بیمه رانندگان اتوبوسرانی بار سنگینی را به پیکره اتوبوسرانی تحمیل کرده است، افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توانستیم مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم.

رضوانی بهره برداری از اتوبوس های جدید را به مسئولان و مردم شهر اصفهان تبریک گفت و تصریح کرد: مردم ایران در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، بنابراین باید به این مردم احترام گذاشت و به عنوان یک ابزار به آن‌ها نگاه نکرد، در تمام شرایط باید از نظرات و راهنمایی‌های مردم استفاده کرد.

کد خبر 349021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.