افتخاری: ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی فرسوده است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۶۰ دستگاه اتوبوس به دلیل فرسودگی و دودزایی از چرخه حمل و نقل خارج شد، گفت: ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی به سن فرسودگی رسیده، از این رو ارتقاء سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان در اولویت‌های اتوبوسرانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت افتخاری صبح امروز ( دوشنبه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های جدید شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: امروز از ۵۰ دستگاه جدید رونمایی شد که در خطوط مختلف تندرو به کار گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان به مسافران سرویس‌دهی می‌کنند، گفت: ۵۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی به سن فرسودگی رسیده، از این رو ارتقاء سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان در اولویت‌های اتوبوسرانی قرار گرفته است.

افتخاری خاطرنشان کرد: خطوط ویژه و تندرو در خیابان‌های شیخ بهایی و امام خمینی(ره) در راستای ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان اصفهانی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه طی شش ماهه گذشته اقدامات زیادی در این سازمان انجام شده است، افزود: در این مدت بالغ بر ۶۰ دستگاه اتوبوس به دلیل فرسودگی و دودزایی از چرخه حمل و نقل خارج شد و در حال حاضر نیز ۶ خط جدید به مجموعه خطوط اتوبوسرانی اصفهان اضافه شده که امروز آیین رسمی بهره برداری از آن برگزار شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به ارتباط تنگاتنگ اتوبوسرانی با سیستم قطار شهری گفت: پنج خط جدید اتوبوس که امروز راه اندازی شد، به پایانه قدس در انتهای خط یک قطار شهری منتهی می‌شود.

افتخاری با اشاره به رونمایی از لباس و فرم ویژه رانندگان خاطرنشان کرد: لباس آشکارسازی راهبران اتوبوسرانی امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شعار "خوب ببینیم، خوب دیده شویم، ایمن باشیم" بر این لباس ها حک شده که امید است در زمینه افزایش ایمنی در حوزه حمل و نقل شهری اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه ارتقاء جایگاه و منزلت راهبران اتوبوسرانی را داریم، افزود: مباحث مربوط به بیمه رانندگان توسط شهرداری، فرمانداری و استانداری در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان که با همت مسئولان کنترل و بازرسی همچنین راهبران پیاده سازی خواهد شد، اشاره و تصریح کرد: ساماندهی سه محور اصلی کاوه، چهارباغ بالا و خیابان امام خمینی(ره) با استفاده از این سیستم در تابستان امسال انجام می‌شود.

افتخاری تأکید کرد: در مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی نیاز به اتوبوس‌های بیشتری داریم از این رو شهرداری باید کمک کند تا نوسازی اتوبوس‌ها را بیش از پیش شاهد باشیم.

کد خبر 349018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.