جابجایی ۹۸۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در تیرماه سال جاری ۹۸۰ هزار ۷۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه‌جا شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری حمل ونقل جادهای استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی در تیرماه اظهار کرد:  در این مدت ۸۵ هزار و ۱۹۴ سفر در سیستم های این نهاد ثبت شده است.

وی ادامه داد: در تیرماه سال گذشته یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۱ مسافر و ۹۲ هزار ۳۶۸ سفر انجام شده است.

مدیرکل راهداری اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره کل در راستای انجام وظایف ذاتی خود و بهبود کیفیت سفر مسافران اقدامات مناسبی انجام داده است.

خضری گفت: جلسات ارتقا کیفیت ارائه سطح خدمات به مسافرین، بازدید میدانی و حضور در پایانه های مسافربری به منظور نظارت عالی بر روند حمل و نقل مسافر برون شهری به صورت دائم انجام می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات یکی از ارکان مهم برای تکریم ارباب رجوع و شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم است، ادامه داد: رسیدگی به شکایات ثبتی در سیستم شهراه، اتوماسیون اداری و به تبع آن برخورد قانونی با متخفلین بر اساس رای صادره ازکمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ از مهمترین وظایف اداره حمل ونقل مسافر محسوب می شود.

مدیرکل راهداری اصفهان با اشاره به لزوم نظارت از ناوگان حمل و نقلی خاطرنشان کرد: نظارت‌های نامحسوس همچون بازرسی میدانی و نامحسوس از شرکت و ناوگان حمل ونقل مسافر به طور مداوم به منظور پایش سیستم انجام می شود.

کد خبر 349017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.